Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
har fixat barnvakt till nästa fredag...långt fram men det tidigaste vi kunde få till...undrar om jag vågar gå dit
har fixat barnvakt till nästa fredag...långt fram men det tidigaste vi kunde få till...undrar om jag vågar gå dit
killar är ofta enklare än tjeje. vi analyserar en massa. han verkar ju inte svara på dina frågor o han verkar bara köra "skämt" tror inte heller han är intresserad. har man haft 1.5 dygn ihop så borde man vara ärligare om man är intresserad
jag blir så glad när jag läser om alla som är på dejt. JAg och min internetflirt har mer eller mindre bestämt date nästa fredag. Jag blir så nervös bara jag tänker på det. HATAR verkligen att gå på första dejten haha. Har sagt det 1000 ggr här men kan inte rå för det men det är väl bara att bita i det sura äpplet om jag ska träffa någon nån gång. Har ju varit på date förut och det har ju faktiskt gått bra
Min flirt som jag antagligen ska träffa i slutet på veckan verkar väldigt trevligt. Det är dock konstigt. Vi har messat i ca 1 månad nu och det känns verkligen som vi känner varandra haha. Anledningen till att vi inte setts än är att jag varit bortrest, han jobbar borta och jag har varit hemsk upptagen och har inte så lätt att få tag i barnvakt. En sån konstig känsla att veta så mkt om en person man aldrig träffat, men ändå gillar skarpt.