Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Klöset skrev 2011-11-13 23:30:24 följande:
    Meh, du drar ju bara igen luckorna. Inget kul!
    Bara för att du står kvar på utsidan ja! Det är bara creepy..
  • Smecker
    Klöset skrev 2011-11-13 23:36:40 följande:
    "Tassar in på din sida och lämnar ett vaginaavtryck"

Helvete.. *hämtar klorhexidinsprit, JIF spray, skurborste och trasor*

Seriöst, du måste fan lära dig var vaginan skall vara någonstans.. och det är inte i min gästbok!

Tungan ute 
  • Smecker
    Klöset skrev 2011-11-14 00:08:34 följande:
    a fan dp, det hade jag helt glömt. Vill herrn agera gäst(säng)bock?
    Kalla mig old fashion, men sånt bestämmer jag mig för UNDER första dejten.. inte före Tungan ute
  • Smecker
    Klöset skrev 2011-11-14 00:19:35 följande:
    Så klart ska du vara slapp och ligga UNDER.....

Män asså *suck* Kyss 
    Nu saknar jag en smiley som tar sig för pannan och himlar med ögonen.. jag vet iofs att du fattar vad jag menar, men för övertydlighetens skull:

Beroende på hur första dejten går, ifall damen lever upp till det hon skrivit på nätet (söt, framåt och trevlig istället för ful, passiv och odräglig) så bestämmer jag mig för ifall jag kan tänka mig ha sex med henne. Det är inget jag bestämmer på förhand, vilket besparat mig en del otrevliga situationer och ett behov av att kapa av junior i ren självbevarelsedrift.

Frågor på det? 
  • Smecker
    Anonym ((rookie)) skrev 2011-11-14 00:22:52 följande:
    Finns det inga grabbar som klarar av att få stryk i en match på wordfeud utan att sura? Eller som sist, snubben jag träffat ett tiotal gånger.. Han klagar på att han är stel i benen och jag skämtar med honom "du börjar bli gammal! ;)". Istället för att bolla tillbaka eller skämta så får man en ordentlig utläggning om hur långt och snabbt han minsann sprang igår...

Suck. Jag vill ha nån som kan bjuda lite grann på sig själv och som inte tar allt dödsseriöst. Urk.
    *räcker frenetiskt upp handen* 
  • Smecker
    floya skrev 2011-11-14 00:39:06 följande:
    Skönt att höra. Jag verkar vara en magnet för motsatsen, så jag hoppas att jag ramlar över nån mer som er på HP framöver...

Ganska fascinerande. Jag tyckte jag hade en bra presentation men efter jag gått på några dejter så har det verkligen utkristalliserat sig vad jag är ute efter och vad jag inte vill ha. Tror nog att det blir en uppdatering av presentationen framöver...

/(rookie) som gått och blivit icke-anonym. Hej alla. :)
    *sätter mig på handen, gömmer undan pallen och går och rakar mig* Fan, allergimedicinen är slut.. Tungan ute
  • Smecker
    floya skrev 2011-11-14 01:10:13 följande:
    AAAAH, är det så det funkar? Då är jag med. ;)

Skämt åsido, antar att det inte bara är jag som får märkliga brev från folk som inte för fem öre lockar till vidare kommunikation? Ska nog börja spara ner alla i en txt-fil...
    Jotack. "Hej din gamle get" är klassikern.. tätt följt av "Hej, läget?" av en som i sin profil skriver att hon inte vill ha brev med bara "Hej, läget?"..
  • Smecker
    floya skrev 2011-11-14 01:42:52 följande:
    Min paniklösning när jag ramlar över en presentation som får det att rinna till, men jag inte vet vad jag ska skriva är: "Hjälp, du liknar jättemycket en gammal bekant till mig. Heter du Christoffer och har bott i Sundsvall för tio-tolv år sen?"
    Det visar sig alltid att snubben inte alls heter Christoffer eller har bott i Sundsvall, men jag bryter i alla fall isen och i de allra flesta fall har det lett till vidare diskussion. Så, får ni grabbar en fråga om ni heter Christoffer så vet ni att ni har mig på tråden.. Oskyldig
    Åfan.. jag brukar köra "Hjälp, du liknar jättemycket en gammal bekant till mig. Hette du Christoffer och genomgick du könsbyte för tio-tolv år sen i Sundsvall?"
    Det visar sig alltid att tjejen inte alls hette Christoffer eller har genomgått könsbyte, men jag blir i alla fall blockad och det har inte lett till vidare diskussion. :-P
  • Smecker
    floya skrev 2011-11-14 01:45:23 följande:
    HAHAHA! Hej din gamle get? Moahahah! Hade jag fått det skickat till mig så hade grabben garanterat fått ett svar bara för att det var så oväntat. :D
    Hon fick svar, men det var ungefär det enda hon hade att komma med, så det dog ut Tungan ute
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!