Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 18:17:05 följande:
    Jag som är så bitter måste få leva på nåt Skrattande 
    Hehe.. men? Jag som trodde???  Inte ens sin egen kropp får man behålla som sin egen. Var är världen påväg! Flört 
    Bitter?! Om det där är bitter så är jag Celine Dion..

Nepp, sorry. Det kallas framsteg. Seså, upp med kroppen på den där silverbrickan så öppnar jag porten och släpper lös helvetets demoner.. förlåt, karlarna på BC menar jag. 
  • Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 18:29:33 följande:
    Sak samma.... helvetets demoner = karlarna på BC Förvånad Så det blir ett bestämt "tack, men nej tack" från min sida! 

Och förresten så är den inte så fantastisk som tydligen vissa på Hp vill tro... så jag tror han var lite desperat bara Obestämd

Hej förresten Celine Dion, visste inte att du följde oss och denna tråd Flört
    Same shit, different name. I'm a demon from hell! Finns på BC alltså.. 

{#emotions_dlg.djavulsk}

Äh vad fan, det mest avtändande hos en kvinna är självkritik. Sånt är faktiskt upp till betraktaren att avgöra. Alla kan hitta skavanker, det är inte svårt. Men det är alltid helhetsintrycket som gör det. Lägg en fantastisk och fin personlighet ovan på det så blir det lätt 8-10/10.

Jag heter inte Celine Dion! Och du är inte bitter. Frågor på det? Tungan ute 
  • Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 18:44:52 följande:
    Nope inga frågor på det.. då skiter jag i bitterheten och säger att jag då kvalar in i 8-10/10 för fantastisk och fin personlighet har jag också! Tungan ute

">

Celine Dion up yours! 
    ">

• Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 19:02:35 följande:
    Ähhhh vad är det där för fjanterier! Den äkta vara ska det vara! Cool Skärpning!! 

">

Shaddap!! 
    ">

• Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 19:50:39 följande:
    Inte illa men... ahh...

">

Om du skall bli blödig nu så är denna perfekt, kommer från en annan tråd här ;) 

• Smecker
    giftgrodan skrev 2011-11-14 19:57:29 följande:
    och så finns det kvinnor som inte får nån uppmärksamhet heller. Glöm inte det :P
    Sant. Har sett massor med profiler på HP och BC, kvinnor som reggat sig men inte skrivit vare sig presentation eller lagt upp bild. I så fall krävs det ett smärre mirakel att få uppmärksamhet.
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-14 20:43:30 följande:
    Sen menar jag så klart inte att man ska råporra men lite smakfullt sexigt är trevligt
    Snacka för dig själv! Vad är det för fel på råporra?! Oskyldig
  • Smecker

Jag finns med i Göteborg (strax utanför) och är inte ett dugg ölsugen någon helg. Men jag tittar gärna på när folk svankar på Biljardpalatset Skrattande

• Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-14 21:33:58 följande:
    jag är aldrig ölsugen jag heller, men en o annan cider skulle kunna slinka ner:) men jag hoppas då allt att du oxå svankar lite, lr iaf vickar på häcken!
    Då får du allt klappa först!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!