Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
floya skrev 2011-11-14 01:49:01 följande:
Jag tror det sket sig vid könsbytet för dig. Byt ut Christoffer mot Emma och skippa könsbytesbiten så ska du se att det går vägen. ;) Förväntar mig rapport efteråt!Jag brukar läsa profilen och kolla på bilderna, sedan skriver jag ihop något trevligt till damen ifråga. Problemet är att tjejerna på nätsajter oftast skriver en kravmall i 100 punkter, sen sätter de sig och väntar på att Mr Perfect skall trilla ner i knät på dem. Och eftersom det är ganska opersonligt, till skillnad från krogen t ex där man måste lära känna en person innan man hissar eller dissar, så ratas alla som inte passar in på precis alla punkterna. Är man inte afrikan, 168-171cm lång, väger 64-69 kg med 11-13% kroppsfett, har en ingenjörsexamen i ventilationsteknik med 7 års arbetslivserfarenhet och en kuk på 21-23 cm så går man fetbort. Stackars jävel som stämmer in helt, men har en kuk på 20 cm.
Nej, sessor och panelhönor som inte kan ta egna initiativ är det värsta jag vet.

Om du är en mental tia så är du minst en åtta fysiskt, det mentala drar upp det fysiska men inte tvärtom.
Hade nog för närvarande varit rätt nöjd om någon var ute efter min kropp.
)