Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

floya skrev 2011-11-15 20:01:03 följande:
    Usch, även om det kanske inte verkar så så har jag en riktig, jäkla deppkväll. Fick för en timme sen veta att mitt ex gått vidare och hittat en ny tjej. Till råga på allt så fick jag reda på det genom att en gemensam vän till mig och exet skrivit typ: "grattis XX och YY till förhållandet, ni är ju hur fina som helst ihop!" på exets facebooksida. Skrikandes

Vi hade varit ihop i fem år och uppbrottet skedde i somras, så det är ganska nytt. Och även om jag inte har rätt att vara sur (eftersom jag själv gått vidare och dejtat) så hoppas man ju alltid att exet ska förbli singel i åtminstone ett år. Oskyldig Men nu sitter jag här, med antagligen nio katastrofala dejter framför mig och med all potential att bli en crazy cat lady, medan han verkar landat ett seriöst förhållande (med till råga på allt: en übersöt brud).

Alkohol hitåt tack!  
    usch blä fy!!! lider med dig. känner själv hur det skulle kännas!!!!!!
  • Anonym (ny)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-15 20:38:58 följande:
    Nu är jag hemma från min dejt! 
    Jag kanske måste ta tillbaka det jag skrev igår om att inte ha kvar förmågan förr pirr Glad 
    Tror jag känner lite pirr??
    Han var såååå nervös och det gjorde han blev så söt och då blev jag som inte har varit nervös vid någon av mina senaste dejter nervös! 
    Haha... han vill redan ses imorgon igen. Men han jobbar natt i natt så jag har sagt att han måste sova, men han verkade inte riktigt höra på det örat. Så ja vi får se hur det blir med det, en ny dejt redan i morgon alltså Skrattande
    grattis!!!
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-15 20:34:16 följande:
    Usch vad jag känner igen mig i det du skrivit. Har haft samma problem med mitt ex, ny tjej och facebook... ibland bara hatar jag facebook och har många gånger övervägt att blocka mitt ex för att slippa se sån man inte vill se eller läsa!
    ja usch! det bästa vore att ta bort dem från fb men jag har också svårt för det. lite självplågan kanske
  • Anonym (ny)
    Anonym (h) skrev 2011-11-15 21:06:27 följande:
    pratar med en kille nu, man får ju inte en syl i vädret, börjar man prata så avbryter han än hela tiden
    idiot!! lägger ner med en gång då!
  • Anonym (ny)

Floya: usch känner den där klumpen i magen som om det skulle varit jag själv som upplevt det. Jag vill intala mig själv att set bara är en viss tjej jag skulle störa mig på men troligtvis har jag fel. Tror och hoppas han är singel ett litet tag till. Alltid lättare att vara den som hittar någon först! Mkt också för att "sätta dit". Några timmar kvar till dejten nu! Jag hoppas på nåt bra denna gång. Känns väldigt naturligt när vi snackar på nätet. Som vi verkligen känner varandra men jag har inga större förhoppningar. Har ju blivit extremt besviken förut!

• Anonym (ny)

bara några timmar kvar nu...undrar hur det kommer gå...

• Anonym (ny)
    Philipsson skrev 2011-11-16 13:41:16 följande:
    Ärligt talat, varför dejtar folk egentligen? Snubbarna vill ha nån att knulla och brudarna vill åt stålarna och ha nån som lägger om taket på sommarstugan. Det är ju så det är...
     men om nu jag ska hitta den där som lägger om taket på sommarstugan, hur ska jag annars hitta honom??
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-11-16 13:54:03 följande:
    Lägg upp några bilder på tuttarna på BC? Drömmer
    jaså är det så man ska göra???

nu är det 1.5 timme kvar...hmm börjar bli liiiite nervös men ni som varit med hela tiden vet ju hur jävla nervös jag var förut. haha kunde knappt stå på benen vet inte om det har med personen att göra eller om jag börjar vänja mig
    Jag är fortfarande lite orolig över vad vi ska prata om, vet inte varför jag alltid blir det, men det är väl den där vanan vid att man känner en person så väldigt bra och nu är det en helt ny människa man ska lära känna...även om man borde ha 1000 frågor eftersom man just inte känner personen i fråga, men det går inte in i min hjärna
  • Anonym (ny)

fan jag vet inte vad jag ska tro...känns som om jag letar fel han var supertrevlig och lättsam, jag var faktiskt inte alls nervös men NOLL pirr, känner INGET. Tänk om jag inte KAN känna pirr längre??! Eller måste jag ge det mer än 1 dejt kanske?? jag kanske är segstartad

• Anonym (ny)
    Smecker skrev 2011-11-16 18:38:44 följande:
    Gör som jag, sluta känna efter så förbannat, gå på magkänslan istället. Hade du kul? Kändes det bra? Eller var du för upptagen med att leta efter "pirret"?
    nä då han var lätt att snacka med och han var trevlig.
    vet inte varför jag hakar upp mig på saker, men ska ge det fler chanser och se
  • Anonym (ny)

Jag har i och för sig alltid varit sånhär när jag träffat killar. Även den jag senast t o m var gift med. Visst, honom blev jag kanske mer "kär" i tidigare men jag har varit väldigt avståndstagande och tveksam och väldigt stel och hård i mitt sätt att "döma".
    Det är nog därför nu som jag jag vill att det ska kännas rätt med en gång, men det kanske bara är att acceptera att det är så jag funkar eftersom jag är lite rädd för att bli sårad så jag har svårt att se det positiva först utan jag försöker gärna se negativt tror jag för rädslan för att bli sårad blir mindre på nåt konstigt vis...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!