• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-12-27 21:17:14 följande:
    Jag ska spendera nyårsafton med min singelkompis och vi kommer sitta och prata om hur mycket roligare det är att vara singel än att vara i förhållande haha sen kommer vi skratta åt varandra att vi låter lite bittra och sedan prata om vad mycket roligare vårat liv vore om vi bodde i en storstad
    Låter som ett bra upplägg för kvällen Skrattande och snart ska du testa på storstadslivet för en helg också, känner nästan av pressen här nuSkrattandeCool
  • takida
    Shades skrev 2012-12-27 21:24:06 följande:
    @MrC - Nåväl, det kanske blir bra fyrverkeri istället :)

@Takida - Tja, där sket det sig. Att bli liten på kommando är inte så lätt som man kan tro ;)
    Funkar det inte att bara säga tjilivippen då så man blir liten? Skrattande
    Men du får garanterat en grym kväll i Varberg,  det är en mysig stad ju. 
  • takida
    lemonina skrev 2012-12-27 21:28:55 följande:

Ja visst gör det ser verkligen fram emot Göteborg haha. Prova på storstadslivet lite igen. Ingen press!! jag tror jag kommer bli superlycklig bara av att vara ute på något ställe som stänger senare än två och som har några killar att titta på. haha så lättroad är jag

Ja det är sant Ja men visst fler att välja på låter bra, även fast det kanske inte leder någonstans. Hellre det än att nöja sig med någon bara för att han var den sista kvar i stan som var singel 

Ja då lär det inte vara så svårt att roa dig, snygga killar lär vi springa på massor och ställena har öppet länge! Kommer bli awesomeCool
  • takida

Snart dags att åka och inhandla solkräm, korsord och en massa böcker!
    Tänkte spendera flygresan med mr GreyTungan ute

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-28 12:58:24 följande:
    Takida: Åhhh härligt!!! Haha den där Grey har jag inte börjat dejta än kanske ska börja med det
    Det tycker jag allt att du ska göra! 
  • takida
    Madida skrev 2012-12-29 00:31:33 följande:

Nej, långt ifrån alla är par. Och fördelningen mellan könen är ca 70% män, så jag är nöjd
    Förstår att du är nöjd! Hoppas där finns en drös med ögongodis! Tungan ute
  • takida
    cajsasmamma skrev 2013-01-24 23:25:14 följande:

Njaa jag är väl på väg in i ett förhållande. Få ta och fråga chans på han imorgon, så man klarar upp var vi står
    Härligt! FB nästa nu då SkrattandeFlört
  • takida
    Cocacola skrev 2013-02-09 22:27:54 följande:
    <3

Boys and girls, var är ni? Väldigt tyst här i tråden. Miss U!

Några planer för alla hjärtans dag?
    Hm alla hjärtans dag? vad är det, tror jag hört talas om det någon gång? Obestämd
    Tror nog att jag sticker ut och springer den dagen och sen går jag hem och lägger mig på soffan nöjd med mig själv. Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!