• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2013-01-11 07:58:14 följande:
    Är nog inte singel längre, tror jag.......
    Vi vill ju bara ses, hela tiden! Solig
    Bra att du tar det så lugnt Tungan ute
  • visma1
    cajsasmamma skrev 2013-01-24 12:44:12 följande:
    Jag har träffat en underbar man
    Klart du har, varför säga A och inte B på en gång?
  • visma1
    Cocacola skrev 2013-02-02 22:37:36 följande:
    Vill berätta om min vecka men känner att jag somnar närsomhelst, har haft världens flyt och är jätteglad!

Lägesuppdatering från alla i tråden önskas!
    Är det nu jag ska upprepa mitt mantra: har du sagt A får man säga B eller?
  • visma1
    Michael08 skrev 2013-02-13 17:17:16 följande:
    Kvinnor har "kill" problem.. kvinnor har "dejt" problem... kvinnor träffar "svin" haha... då e det ju jävligt synd att ni inte passar på att njuta av oss då tydligen väldigt få " bra" killar ;) 

Vad är definitionen på en bra kille?
  • visma1

Någon gång har vi nog alla betett oss svinigt men man upplever det säkert inte på samma sätt om man själv är svinet så att säga

• visma1
    Michael08 skrev 2013-02-14 16:01:52 följande:
    inte för att vara självgod men jag har alltid varit kräsen som idiot eller inte..

På så vis, men jag kan tycka att det är lite intressant hur du spelar väldigt mycket på att du är ensamstående pappa. Du vill ha en tjej som tycker synd om dig och att du är duktig?
  • visma1
    Michael08 skrev 2013-02-14 23:41:28 följande:
    Har aldrig spelat på det över huvud taget.. Snackas om det på denna sidan.. utanför denna sidan så snackas det knappt om det just för att visa respekt mot "mamman" då jag inte vill att hon ska behöva råka se saker om mig och sonen osv. 
    för oavsett hennes att hon valt att inte va en del i hans liv så får jag respektera det valet och tror hon har det jobbigt som det är och vill då inte riskera att hon ska behöva bli påmind om det mer än hon säkert redan blir. så nej.. men din attityd och ditt påstående får mig ju i alla fall till att direkt ta dig som ett svin som helt och hållet saknar egen självkänsla.  
    Ja vad skulle jag göra utan din klockrena analys?
  • visma1
    Madida skrev 2013-02-18 20:38:16 följande:
    Mycket givande samtal mellan mig och en kille på Badoo:

Han: Hej! Hur är läget ikväll?

Jag: Det är bra tack, hur är det själv?

Han: Det är fint med mig. Själv?

Eeehh, va?! &nbs    

Haha lät engagerat. Jag fick nyss ett mail med frågan hur hårt jag vill bli strypt. Vad svarar man på det? 8?
  • visma1
    Heidi1 skrev 2013-02-18 20:45:23 följande:
    Ta leggings och tunika.

Sicken smarting. Inte han du ska på dejt med va?

Ta hänsyn till att alla inte kan uttrycka sig så bra i skrift
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!