• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2013-01-08 15:37:58 följande:
    Visma: Japp Har du?
    Nej, inte mycket att se för världen
  • visma1
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-08 15:43:25 följande:
    Visma: Haha inte jag heller direkt men jag håller på och bygger muskler och lade ut min före bild. Sen får jag lägga ut en till när jag är klar med deffen som jag ska börja med senare när jag bli nöjd med mitt bygge
    Länka
  • visma1
    Planta skrev 2013-01-08 15:56:48 följande:
    Omdömen :D Det lät det :p

Ja? Vad föredrar du att kalla det?
  • visma1
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-08 15:58:03 följande:
    Fast det får ju alla Men ska bli sjukt kul att se skillnaden sen. Har tränat 4-5ggr/veckan och är inne på 8eveckan med det nu. Sen tar man bort massor med underhudsfett och får fram musklerna så det verkligen syns

Varför lägger man då upp sin bild? Hör det inte till att några ska bli sågade också? Eller är det en sådan där feelgood-tråd? Bra jobbat med träningen!
  • visma1
    s07 skrev 2013-01-09 16:03:25 följande:

Har också insett att det var bra att jag höll igen och körde lite enligt the rules eller mallarna som jag fick mycket kritik för här. Som nyseparerad erkänner han att han blev lite avvaktande och behövde lite space när vi väl började dejta, för trots att han ville ut på marknaden kändes det konstigt när han väl började dejta. Och the rules rekommenderar ju att man inte skall vara för efterhängsen avseende samtal, sms och allt sånt.
    Det är frågan om man vill att en kille ska bli intresserad av en eftersom man är "svår"? Jag gillar inte alls regler, tänker inte ändra mitt sätt alls. Sen kan det ju vara bra om man har någon slags känsla för hur man beter sig och inte trakasserar personen men det hör till allmänt hyfs.
  • visma1
    Madida skrev 2013-01-09 16:26:50 följande:
    Så tänker jag också, oftast. Men då och då kan jag känna att det känns dumt att skrämma iväg ett guldkorn bara för att jag är ivrig som ett barn på julafton. Å andra sidan blir jag så sällan ivrig så när det väl händer vill jag bara bubbla ur mig allt

Hmm, inte lätt...  Solig 
    Men på vilket sätt skrämmer man iväg någon som redan är intresserad av en? Om jag är intresserad av någon vill jag ju höras med den personen.
  • visma1
    Madida skrev 2013-01-09 16:31:40 följande:
    Det tror jag är lätt att göra. Han kanske inte kommit lika långt i sina tankar och känslor? Eller så är han en mer reserverad person än mig?
    Jo du har en poäng, det är ju bra att ha en känsla för vad som är passande och inte höra av sig en gång i minuten om personen är mer reserverad. Men några spel tror jag inte ett dugg på.
  • visma1
    Night sky skrev 2013-01-09 18:46:19 följande:
    Ja, inte är det lätt i dejtingdjungeln inte. Jag tror det gäller att hitta rätt. Kan vara en klyscha, men kör man på ett visst sätt i sin dejting, vare sig det är ligga på eller vara reserverad så funkar det respektive inte funkar beroende på vem man träffar på och hur den personen känner och reagerar på ens agerande osv.
    Precis min tanke!
  • visma1
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-09 18:36:38 följande:
    Jag har nog provat alla varianter, men efter förra niten vet jag iaf bättre än att rusa in i nåt!!!

Nu skyndar vi sakta, och även om jag gärna skulle ses varje dag så är det lite mysigt att få längta lite också... Och vi har ju båda ett liv utöver vårt dejtande och måste ha tid för andra saker.
    Bor ni nära varandra?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!