• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Lilly11

Så man ska hänga på McDonalds och vägbyggen......det låter ju spännande....=)

• Anonym (HP)
    Glädje58 skrev 2011-11-04 10:47:02 följande:
    Inte för att jag kan göra något åt situationen, men tala om för oss när du åker och när du kan förväntas komma tillbaka till tråden. Skönt att veta att det gick bra och så...
    Jag ska åka imorgon och vara framme hos honom vid 13 och komma hem på söndag eftermiddag, kommer förmodligen kunna skriva här i tråden vid 17-18 ungefär. Lovar att skriva här när jag kommer hem och gör jag inte det så har det förmodligen hänt något inte alltför bra. 
  • Engelvinge

Vill bara berätta att det FINNS bra män på dejtingsidorna!

Har träffat min drömkille, vi är båda oerhört kära och lyckliga, trodde inte jag skulle få uppleva detta igen. Är så lycklig :)

Vi träffades genom HP, efter 2 mail frågade han om jag ville ses och ta en fika, så vi fikade och jag visste redan där att allt stämde. Den magiska kemin var fullkomlig :)

Hade träffat 3 killar innan honom men inte känt nåt alls för dem, även om de gärna hade viljat fortsätta ses.

Har själv 1 barn på 2 år, och visst finns det dr som drar öronen åt sig när de ser att tjejen har barn men de flesta bryr sig inte.

Så ge inte upp hoppet, tror på den gamla klychan att det finns en för alla :)

• Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-04 13:08:05 följande:
    Så man ska hänga på McDonalds och vägbyggen......det låter ju spännande....=)
    Hahaha blev banken Tungan ute
    Var inne på banken ett ärende idag och fick syn på en riktig snygging och kom på att jag träffat henne vid något frukost möte för några år sedan, så det var bara att glida fram och presentera sig Cool Hon var grymt foxy så det bara slank ur komplimanger (nästan pinsamt när jag inte kunde håll det inne). Jag tyckte vi kunde ta en kaffe direkt vilket hon var med på Skrattande  Behövde inte ens komma med någon dum ursäkt om att prata affärer. Blev hur trevlig fika som helst och hon verkade tycka det med. Blev lite snack om vägskäl i livet och sen ramlade det in på hormoner och rätt som det var skulle hon visa sina ben för mig. Det tråkiga är att jag fattar att vi inte passar ihop, hon är värsta heta kvinnan med senaste mode kläderna och jag värsta bohemen i jämförelse Rynkar på näsan
  • Anonym (jobbigt)
    Cosan skrev 2011-11-04 17:51:13 följande:
    Hahaha blev banken Tungan ute
    Var inne på banken ett ärende idag och fick syn på en riktig snygging och kom på att jag träffat henne vid något frukost möte för några år sedan, så det var bara att glida fram och presentera sig Cool Hon var grymt foxy så det bara slank ur komplimanger (nästan pinsamt när jag inte kunde håll det inne). Jag tyckte vi kunde ta en kaffe direkt vilket hon var med på Skrattande  Behövde inte ens komma med någon dum ursäkt om att prata affärer. Blev hur trevlig fika som helst och hon verkade tycka det med. Blev lite snack om vägskäl i livet och sen ramlade det in på hormoner och rätt som det var skulle hon visa sina ben för mig. Det tråkiga är att jag fattar att vi inte passar ihop, hon är värsta heta kvinnan med senaste mode kläderna och jag värsta bohemen i jämförelse Rynkar på näsan
    Döm inte ut dig själv, det är väl inte kläderna man faller för heller!
  • giftgrodan
    Cosan skrev 2011-11-04 11:18:51 följande:
    Hehehe, jo jag vet hur det är, känns fan lättare att fixa en dejt i busskön. Fick mitt första svar igår från någon som verkade riktigt grym, tyvärr var svaret föga roligt: "du får leta vidare" Tungan ute
    Jag hade ju tänkt fixa en dejt med någorlunda ärlig uppgifter om mig själv, men blir väl att man ansluter till ljugarbänken om något år Rynkar på näsan
    nja, busskön känns om någon ännu svårare... Blir till att skaffa sex katter och dö på glasberget. Fan då.
    Cosan skrev 2011-11-04 17:51:13 följande:
    . Det tråkiga är att jag fattar att vi inte passar ihop, hon är värsta heta kvinnan med senaste mode kläderna och jag värsta bohemen i jämförelse Rynkar på näsan
    Äsch! Vad har det med saken att göra? Vad menar du att man mer ska jämföra isåfall?
    "Nej h*n kör en Audi TT och jag kör ju en Fiat uno"
    "Nej det kommer aldrig funka, h*n har en 50" led-tv, jag har en 22" tjock-tv"
    "Nej omöjligt,  h*n gillar hårdrock och jag lyssnar på Edith Piaf"

giftgrodan skrev 2011-11-04 18:30:42 följande:
    nja, busskön känns om någon ännu svårare... Blir till att skaffa sex katter och dö på glasberget. Fan då.
    Haha...jag blir (blev) inte superuppvaktad jag heller så känn dig inte ensam
    Engelvinge skrev 2011-11-04 17:33:11 följande:
    Vill bara berätta att det FINNS bra män på dejtingsidorna!

Har träffat min drömkille, vi är båda oerhört kära och lyckliga, trodde inte jag skulle få uppleva detta igen. Är så lycklig :)

Vi träffades genom HP, efter 2 mail frågade han om jag ville ses och ta en fika, så vi fikade och jag visste redan där att allt stämde. Den magiska kemin var fullkomlig :)

Hade träffat 3 killar innan honom men inte känt nåt alls för dem, även om de gärna hade viljat fortsätta ses.

Har själv 1 barn på 2 år, och visst finns det dr som drar öronen åt sig när de ser att tjejen har barn men de flesta bryr sig inte.

Så ge inte upp hoppet, tror på den gamla klychan att det finns en för alla :)
    Härligt!! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (jobbigt)

sitter här ensam i mörkret då strömmen lagt av... tur datorn är full laddad iaf;)
    nån som vill underhålla mig? 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!