• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-05 20:59:55 följande:
    Undrar om man kan dra några slutsatser av om man har brun pappsäck eller svart plastsäck?

Brun = Vänster
    Svart plast = kinky 
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-05 21:01:21 följande:
    Brun = Vänster
    Svart plast = kinky 
    Haha....men om man vore vänster och kinky då? Två påsar?

Höger och okinky?
  • Cosan

Funderar på att glida upp till grannar som icke inbjuden gäst på deras fest, kanske kan kan dra något dåligt med att någon vill klappa min hund. Verkar vara riktigt mycket folk där i vart fall.

• Anonym (e)

mmm en hel helg med min dejt eller vad man ska kalla honom han låg på madrassen och vi kysstes och kramades bara inget mer! känner mig så duktig jag ville faktiskt verkligen men det var dessutom "den tiden i måndadn" och så vill jag inte första gången ska vara för oss. Men otroligt härlig känsla att bli så tänd av att bara kramas, det tror jag aldrig har hänt mig förut.

• Anonym (HP)

Okej, nu är jag hemma igen utan att ha blivit yxmördad eller liknande Har haft en helt underbar helg med mannen jag träffade, det känns som att vi har känt varandra hela livet och att vi är gjorda för varandra. Jag kände mig trygg med honom från sekund ett och vi kramades länge på tågstationen, sen åkte vi hem till honom och såg på film, myste, pratade, åt middag osv.

Hade lite svårt att somna på natten bara, tror jag sov i 2 timmar totalt, har svårt att sova med nya personer, det tar ett tag att vänja sig =) 

Vi har redan börjat prata om hur det ska bli i framtiden, att han förmodligen flyttar till stockholm nästa år osv. Det låter kanske knäppt men vi älskar varandra redan, vi har connectat på ett sånt djupt plan att det känns helt otroligt.  

• Anonym (ny)
    Anonym (e) skrev 2011-11-06 16:24:03 följande:
    mmm en hel helg med min dejt eller vad man ska kalla honom han låg på madrassen och vi kysstes och kramades bara inget mer! känner mig så duktig jag ville faktiskt verkligen men det var dessutom "den tiden i måndadn" och så vill jag inte första gången ska vara för oss. Men otroligt härlig känsla att bli så tänd av att bara kramas, det tror jag aldrig har hänt mig förut.
    Anonym (HP) skrev 2011-11-06 17:04:27 följande:
    Okej, nu är jag hemma igen utan att ha blivit yxmördad eller liknande Har haft en helt underbar helg med mannen jag träffade, det känns som att vi har känt varandra hela livet och att vi är gjorda för varandra. Jag kände mig trygg med honom från sekund ett och vi kramades länge på tågstationen, sen åkte vi hem till honom och såg på film, myste, pratade, åt middag osv.

Hade lite svårt att somna på natten bara, tror jag sov i 2 timmar totalt, har svårt att sova med nya personer, det tar ett tag att vänja sig =) 

Vi har redan börjat prata om hur det ska bli i framtiden, att han förmodligen flyttar till stockholm nästa år osv. Det låter kanske knäppt men vi älskar varandra redan, vi har connectat på ett sånt djupt plan att det känns helt otroligt.  
    Jisses vad det går framåt här!
    Hur länge har ni pratat online med dessa personer innan??

jag ska på dejt antingen i morgon eller på onsdag..troligtvis på onsdag. Det ska bli spännande. Denna person växer i mina ögon hela tiden, online..vilket jag vet inte alls är samma sak som i verkligheten! Det återstår att se. Ännu har han inget negativt i mina ögon förutom inte min "stil" på utseende men det växer också ju mer jag märker av honom som person.

Jag har också kommit mer och mer ifrån mitt ex och har inga känslor kvar vilket också underlättar antar jag.
  • Anonym (HP)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-06 17:21:47 följande:

Jisses vad det går framåt här!
    Hur länge har ni pratat online med dessa personer innan??

jag ska på dejt antingen i morgon eller på onsdag..troligtvis på onsdag. Det ska bli spännande. Denna person växer i mina ögon hela tiden, online..vilket jag vet inte alls är samma sak som i verkligheten! Det återstår att se. Ännu har han inget negativt i mina ögon förutom inte min "stil" på utseende men det växer också ju mer jag märker av honom som person.

Jag har också kommit mer och mer ifrån mitt ex och har inga känslor kvar vilket också underlättar antar jag.
    Vi har pratat varje dag i ca 3 veckor på telefon i 1-3 timmar varje dag och skickat massvis med sms om dagarna. Var inte ens ett dugg nervös för att älska med honom utan var helt lugn och kunde koncentrera mig på att njuta, känner mig helt lugn och avslappnad med honom. 
  • Anonym (ny)
    Anonym (HP) skrev 2011-11-06 17:24:01 följande:
    Vi har pratat varje dag i ca 3 veckor på telefon i 1-3 timmar varje dag och skickat massvis med sms om dagarna. Var inte ens ett dugg nervös för att älska med honom utan var helt lugn och kunde koncentrera mig på att njuta, känner mig helt lugn och avslappnad med honom. 
    är det en person som fallit dig i smaken på alla sätt och vis? sättet? utseendet? värderingar? mm eller är det nåt som växt för din del?
    Är ni lika gamla eller?
  • Anonym (h)

jag o min dejt har bestämt att vara kk o se vart det leder till. känner att jag inte är redo riktigt än för ett förhållande.
    men det är ju alltid trevligt o dejta lite och se vad man kan finna och se när man är redo.

• Glädje58
     det känns som att vi har känt varandra hela livet och att vi är gjorda för varandra..... vi har connectat på ett sånt djupt plan att det känns helt otroligt.  
    Anonym (HP) skrev 2011-11-06 17:24:01 följande:
     känner mig helt lugn och avslappnad med honom. 
    Åh vad härligt HP :)   Precis så skulle jag vilja ha det.... Grattis, och välkommen tillbaka  :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!