• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Cosan
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-04 21:46:06 följande:
    är du inne på lika barn leker bäst?
    nja, pussel bitarna ska passa, även hav och jord har bitar som passar i ett pussel. 
  • Anonym (jobbigt)
    Cosan skrev 2011-11-04 21:53:38 följande:
    nja, pussel bitarna ska passa, även hav och jord har bitar som passar i ett pussel. 
    vilken filosof;) 
    Cosan skrev 2011-11-04 21:33:07 följande:
    Tror tyvärr det spelar roll, kanske inte själva prylen i sig. Men om man söker lite djupare så gör vi vissa val beroende på hur vi tänker om världen, människor, relationer och hur vi vill ha vårt liv. Visste de flesta gör det inte medvetet men det görs.
    En viss likhet i värdegrund tror jag underlättar för ett långt och lyckligt förhållande, vissa skillnader kan såklart var bra.  
    Jo men allvarligt talat, klädstil?! Nej att bara kasta bort det för att ni har olika klädstil tycker jag låter dumt..
  • Lilly11
    Anonym (HP) skrev 2011-11-04 16:08:48 följande:
    Jag ska åka imorgon och vara framme hos honom vid 13 och komma hem på söndag eftermiddag, kommer förmodligen kunna skriva här i tråden vid 17-18 ungefär. Lovar att skriva här när jag kommer hem och gör jag inte det så har det förmodligen hänt något inte alltför bra. 
    Det känns tryggt - då vet vi att nån tjej nånstans har råkat illa ut =)
  • Cosan
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-04 22:09:34 följande:
    Jo men allvarligt talat, klädstil?! Nej att bara kasta bort det för att ni har olika klädstil tycker jag låter dumt..
    Hahaha, nu var det nog lite väl förenklat Flört
  • Cosan
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-04 21:57:13 följande:
    vilken filosof;) 
    Tack tack Skrattande
    Cosan skrev 2011-11-04 22:50:03 följande:
    Hahaha, nu var det nog lite väl förenklat Flört
    Det tycker du?! Låt mig då citera vad du skrev..
    "Det tråkiga är att jag fattar att vi inte passar ihop, hon är värsta heta kvinnan med senaste mode kläderna och jag värsta bohemen i jämförelse Rynkar på näsan"

Hur har jag missuppfattat dig?
  • Cosan
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-04 23:53:36 följande:
    Det tycker du?! Låt mig då citera vad du skrev..
    "Det tråkiga är att jag fattar att vi inte passar ihop, hon är värsta heta kvinnan med senaste mode kläderna och jag värsta bohemen i jämförelse Rynkar på näsan"

Hur har jag missuppfattat dig?
    Detta innefattar mycket mer är klädstil som inte ens är nämnt men som du tolkade in och jag håller med om att det är korrekt att tolka in klädstil, men här har du några till saker man lätt kan tolka in: mån om vad andra tycker om dig, viktigt att framstå som lyckad, behov av status mm. 
    Har själv tänkt ett och annat på det och kan varken säga bu eller bä just nu. 
    Cosan skrev 2011-11-05 00:13:39 följande:
    Detta innefattar mycket mer är klädstil som inte ens är nämnt men som du tolkade in och jag håller med om att det är korrekt att tolka in klädstil, men här har du några till saker man lätt kan tolka in: mån om vad andra tycker om dig, viktigt att framstå som lyckad, behov av status mm. 
    Har själv tänkt ett och annat på det och kan varken säga bu eller bä just nu. 
    Fast i mina ögon är det där orättvist. Bara för att man klär sig snyggt och moderiktigt så behöver det inte betyda att man vill framstå som lyckad, har behov av status o.s.v.
    Men vi ser tydligt olika på den saken och vill du skippa det p.g.a. dina orsaker så är du klart välkommen att göra det
  • Cosan
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-05 00:26:52 följande:
    Fast i mina ögon är det där orättvist. Bara för att man klär sig snyggt och moderiktigt så behöver det inte betyda att man vill framstå som lyckad, har behov av status o.s.v.
    Hahaha, såklart inte Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!