• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (ny)

också ofantligt uttråkad! Det är det värsta med att bo själv...när barnen lagt sig så är det sååå ensamt! jag är ingen tv-tittare..tycker det är trist så jag hamnar vid datorn. verkar dock ofantligt dött på alla dejtingsidor nu :-/ i alla fall för mig...

• Anonym (jobbigt)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-04 20:29:31 följande:
    också ofantligt uttråkad! Det är det värsta med att bo själv...när barnen lagt sig så är det sååå ensamt! jag är ingen tv-tittare..tycker det är trist så jag hamnar vid datorn. verkar dock ofantligt dött på alla dejtingsidor nu :-/ i alla fall för mig...
    samma här, det enda jag kollar på tv är i stort sett barnprogram, så blir att man häckar framför datorn...
    Hade ju vart trevligt att ha någon att umgås med på kvällarna..
  • Anonym (ny)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-04 20:38:53 följande:
    samma här, det enda jag kollar på tv är i stort sett barnprogram, så blir att man häckar framför datorn...
    Hade ju vart trevligt att ha någon att umgås med på kvällarna..
    mm o nu kan jag inte ens logga in på fb för jag har bestämt mig för att visa mitt x att jag inte tänker prata med honom när det passar honom...ja jag skulle kunna ta bort honom men i dagsläget är inte det aktuellt av olika anledningar
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-04 20:41:50 följande:
    mm o nu kan jag inte ens logga in på fb för jag har bestämt mig för att visa mitt x att jag inte tänker prata med honom när det passar honom...ja jag skulle kunna ta bort honom men i dagsläget är inte det aktuellt av olika anledningar
    tur det finns FL istället då;) men kan du inte bara ignorera honom istället då, svårt jag vet...
  • Anonym (ny)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-04 20:45:25 följande:
    tur det finns FL istället då;) men kan du inte bara ignorera honom istället då, svårt jag vet...
    jo jag kan men grejen är att OM jag behöver ha tag i honom (vi har ju barn ihop) och jag öppet ignorerat honom då kommer han göra samma sak mot mig och jag har INGEN annan som kan hjälpa mig om det blir kris med barnen...men svarar jag inte för att jag inte är online så kan han ju inte säga nåt om att jag inte svarat taktik...

jag har eg inget problem att ignorera honom om han skriver...
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-04 20:49:52 följande:
    jo jag kan men grejen är att OM jag behöver ha tag i honom (vi har ju barn ihop) och jag öppet ignorerat honom då kommer han göra samma sak mot mig och jag har INGEN annan som kan hjälpa mig om det blir kris med barnen...men svarar jag inte för att jag inte är online så kan han ju inte säga nåt om att jag inte svarat taktik...

jag har eg inget problem att ignorera honom om han skriver...
    då är jag med! som du säger, det gäller att vara taktisk;) att det ska vara så svårt med dessa j'kla ex...
  • Cosan
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-04 19:24:01 följande:
    Äsch! Vad har det med saken att göra? Vad menar du att man mer ska jämföra isåfall?
    "Nej h*n kör en Audi TT och jag kör ju en Fiat uno"
    "Nej det kommer aldrig funka, h*n har en 50" led-tv, jag har en 22" tjock-tv"
    "Nej omöjligt,  h*n gillar hårdrock och jag lyssnar på Edith Piaf"

Tror tyvärr det spelar roll, kanske inte själva prylen i sig. Men om man söker lite djupare så gör vi vissa val beroende på hur vi tänker om världen, människor, relationer och hur vi vill ha vårt liv. Visste de flesta gör det inte medvetet men det görs.
    En viss likhet i värdegrund tror jag underlättar för ett långt och lyckligt förhållande, vissa skillnader kan såklart var bra.  
  • Anonym (ny)
    Cosan skrev 2011-11-04 21:33:07 följande:
    Tror tyvärr det spelar roll, kanske inte själva prylen i sig. Men om man söker lite djupare så gör vi vissa val beroende på hur vi tänker om världen, människor, relationer och hur vi vill ha vårt liv. Visste de flesta gör det inte medvetet men det görs.
    En viss likhet i värdegrund tror jag underlättar för ett långt och lyckligt förhållande, vissa skillnader kan såklart var bra.  
    vad var det för skillnader på er då??
  • Cosan
    Anonym (ny) skrev 2011-11-04 21:40:03 följande:
    vad var det för skillnader på er då??
    Tänkt och tänker än Glad
  • Anonym (jobbigt)
    Cosan skrev 2011-11-04 21:33:07 följande:
    är du inne på lika barn leker bäst?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!