Bubsan skrev 2011-11-06 22:52:11 följande:
Men är du helt säker på det? Hur många dejter måste ni gå på innan sex?
När du hittar en sån kvinna du vill ha, hur vill du att hon fortsättningsvis är i ert förhållande?
Får hon sexuellt ta för sig då?
Det finns inte ett bestämt antal dejter men det är definitivt inte två direkt efterföljande. Det rör sig mer om att det inte får ske för tidigt. Hon måste ha någon form av integritet...
Självklart! I ett förhållande är det fullständig jämlikhet som gäller. Eller ja, så långt som det är möjligt.
Cattis40 skrev 2011-11-06 22:58:44 följande:
Så Bored; så om du skriver att "Man måste inte kopulera för att man följer med någon hem", varför gör du det då? Eller gäller ditt uttalande bara henne?? Jag tycker du agerar iskallt. Träffar henne två ggr, följer med henne hem, har sex, drar innan hon har vaknat och sedan inte svarar du inte på sms och samtal. Så behandlar man inte någon och det säger tyvärr en hel del om dig, även om jag vet att du inte inser det.
JA, beteendet gäller bara henne! För, som sagt, så letar jag inte efter en kvinna som är som jag. Om jag bara söker snabbt sex finns det andra kvinnor som säljer de tjänsterna och där är det mer tidseffektivt eftersom båda vet vad det hela går ut på redan från början.
Vilket tror du hon blir starkare av förresten? Tanken på att jag var en gris som dumpade henne efter att jag fick kn-lla eller sanningen att jag tyckte hon var för slampig för mig att bli förälskad i? Jag gör henne en tjänst genom att inte svara.
Anonym (ny) skrev 2011-11-06 22:59:43 följande:
haha ärligt talat vet jag inte! Det verkar så konstigt allt så det var det enda jag kunde komma på

Ok, nej det var iallafall inte vad jag siktade på.