• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym

Tänkte fråga om det är fler än jag som råkar ut för männen(japp flertal!), som måste berätta i första mailet att de har en typ av tillväxtrubbning, som påverkas av tryck på hypofysen(???) och därför så växer allt!! (hrm) typ frågar om man hanterar en stor och ibland att de därför inte kan få barn. De verkar altid lätt galna, påverkar tydligen även intelligensian..hrm....finns flertal på EK.

Hmm e jag magnet för män med bristande sjävinsikt..hhah

Vill dock tillägga att jag träffat flertalet  härliga normala män oxå ;)

• Anonym (jag innan)

Tillägg...badoo....e så skoj, mkt trevligt folk :))

Kvinna, över 30, singel i typ 7-8 mån.

• Cosan
    giftgrodan skrev 2011-11-10 22:17:03 följande:
    alltså, fyfan vad trött jag blir. Jag skriver och skriver och skriver till folk, och INGEN svarar. Det är så sjukt knäckande...
    Ja, det är inte helt lätt alltid, var tredje till vart fjärde har svarat mig än så länge. Brukar dock bli minst två besök på min sida om jag skickat mail. I början skrev jag att det blivit fel när jag registrerade mig, så att jag har fel kön och då var de lite bättre på att svara. Kom fram till att: är de så ego att de inte fattar mitt kön av pressen kan det likväl vara. 
  • Anonym (Sa)
    alltså, fyfan vad trött jag blir. Jag skriver och skriver och skriver till folk, och INGEN svarar. Det är så sjukt knäckande...
    skumt.. Men förlåt jag frågar, men vad skriver du då?
  • Cosan
    kristinah skrev 2011-11-10 23:11:47 följande:
    jag ger upp!!!!!!

en stund iaf.
    godnatt med er
    Kom igen nu, tror du börjar närma dig något Glad
  • Anonym (jobbigt)
    kan lova att jag oxå skriver till massor utan svar.... känns jäkligt knäckande ibland, men det är så det är i dejting träsket...
  • Glädje58
    Anonym (h) skrev 2011-11-10 21:28:58 följande:
    det är ju sant det får man inte glömma. är alla killar sexgalningar o rump o bröst fixerad eller?
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-10 21:31:31 följande:
    Jag tror nästan jag skulle våga mig på att säga det... eller sexgalningar kanske är att ta i, men vi får väl se om vi får några svar från killarna i tråden angående den frågan?
    Jag gillar svanken och vaderna. Men det blir lite konstigt när man utbrister vad vad vad, och folk tror att man menar vadå vadå vadå?

Nacken är mysig med :)  Området kring M latissimus dorsi är härligt med

Men visst kan rumpa och bröst vara mysigt, men det är inte allt...
  • Glädje58

Jag funderade på en sak när jag gick från tvättstugan och hem till lägenheten nu. Jag har alltid upplevt mig så himla ung i sättet och ser nog lite yngre ut än vad jag borde göra. Men tänk om det är helt fel? Jag är inte alls ung i mitt beteende, jag bara tror det. Då visar det sig att jag letar efter en kvinna i fel målgrupp. Jag vill ha någon äldre som är ung i sinnet eller yngre som inte är det (om det nu går att säga så). Men i verkligheten så borde jag leta efter någon äldre som inte är ung i sinnet.

Har ni någon uppfattning om ni är unga i sättet osv...

Till höger om textfältet här, gör de reklam för emla, jag borde kanske smörja in hjärnan med det, så den lugnar ner sig...

• Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-10 19:56:58 följande:
    Bara jag som inte riktigt hänger med?!

"Ojj har du inga högre krav..hahahah dig vil jag treffa , en kaffi , Du värkar så skön, och att du er dig själv, med mig kan du känna dig trygg, å jag lysnnar, men rekna med att jag såger i mot obså...hahahah
    med mig kommer du att känna , att du får va dig själv!

Hm undrar om du gillar att stå i kö, lika mycket som jag!
    Blir du förbanad i trafikken , ? Då tror jag att jag skrattar på mig;)
    Nestan som *nemo* sa til blekksprutten..hahahah"
    Haha... den är fan i mig i klass med min presentation på hp "brännmaneten"
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!