• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (HP)

Ikväll kommer mannen från Malmö som jag träffade förra helgen hem till mig. Det ska bli jättekul att ses igen, har saknat varandra och nu får vi iaf lite mer än ett dygn tillsammans. Han jobbar på söndag morgon så han måste åka nattbussen hem på lördag men vi får sova en natt tillsammans. 

• giftgrodan
    Cosan skrev 2011-11-11 00:30:26 följande:
    Har du bett någon titta på din profil? Är så sjukt lätt att man missar någon viktig detalj som andra hakar upp sig på fullständigt. 
    Jag vet att min profil är ett skämt just nu men skiter i det för tillfället.  
    ja, några har tittat på den och gillat den. Jag förstår att jag inte är allas kopp te, men jag tycker verkligen att jag mailar till personer, som enligt vad de själva skriver borde gilla det... :P
  • Anonym (h)
    ulfsas skrev 2011-11-11 07:14:04 följande:
    Finns det någon som har någon tur i dejtingträsket?

Var själv på dejt igår men utan ''klick'' suckDrömmer
    ganska tur, dejtat en kille några ggr men just nu är vi kk(måste ju ha lite sex), tycker om han men jag är inte riktigt redo för ett förhållande nu. men ska snart träffa en annan kille och gå på dejt med han.
  • ulfsas
    Anonym (h) skrev 2011-11-11 08:34:13 följande:
    ganska tur, dejtat en kille några ggr men just nu är vi kk(måste ju ha lite sex), tycker om han men jag är inte riktigt redo för ett förhållande nu. men ska snart träffa en annan kille och gå på dejt med han.
    Hmmm........vad gör du ikväll?

Skoja baraOskyldig
  • Glädje58
    ulfsas skrev 2011-11-11 07:14:04 följande:
    Finns det någon som har någon tur i dejtingträsket?

Var själv på dejt igår men utan ''klick'' suckDrömmer
    Efter min enda dejt, som inte blir mer än eventuell vänskap, så köpte jag en trisslott. Jag vann tjugofem kronor :) Så lite tur har jag haft i alla fall.
  • ulfsas
    Glädje58 skrev 2011-11-11 10:41:50 följande:
    Efter min enda dejt, som inte blir mer än eventuell vänskap, så köpte jag en trisslott. Jag vann tjugofem kronor :) Så lite tur har jag haft i alla fall.
    Skrattande

Jag klickade inte heller på min dejt igår......man har väl lite bagege att dras med fortfarande.....jag letar inte fler vänner så det fick bli tack och hej.

• Anonym (h)
    ulfsas skrev 2011-11-11 09:23:57 följande:
    Hmmm........vad gör du ikväll?

Skoja baraOskyldig
    hahaha
  • Anonym (h)

blir en dejt på söndag med en ny kille

• bellis79

Funderar på om man ska börja koppla ihop folk, har rätt många underbara kompisar som är singlar...

• Anonym (hjärtat)

Tänka sig, jag har en dejt i morgon. Jag har mailat med en kille som helt plötsligt tystnade, jag hörde inget ifrån honom på över en månad. Sen helt plötsligt kom det ett mail där han frågade om vi kunde ses. Jaja, tänkte jag. En fika går ju alltid att klara av så i morgon blir det. Jag har inga förväntningar alls, mer en förhoppning om att det inte ska bli pinsamt om det inte klickar alls...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!