• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-12 22:06:09 följande:
    Men han gav dig sitt nummer och ni kom överrens om att smsa eller?
    Nja vi pratade på att ses i helgen o i hans sista mail skrev han sitt nr och att jag fick skicka ett mess om jag ville. Men jag tror att han skulle jobba ikväll. 
    Antingen svarar han imorgon eller så gör han det inte.
  • takida

Men det skulle vara bra om han svarade, för han skulle kunna bli en potentiell kkTungan ute

• takida

Fick svar av honom jag ska träffa imorgon så en dejt blir det. Men jag tycker nog att han känns lite torr, så får väl se hur det går dåObestämd

• takida
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-12 22:24:32 följande:
    Takida va kul att de blir ett möte iallafall.Spännande! Vad gör du om den här som jobbar vill träffas? Väljer du hellre han då? Känns det mer rätt,roligt,spännande?
    Min plan är att träffa bådaTungan ute den ena imorgon och den andra på lördagFlört
    Den andrà passar nog mig bättre skulle jag tro utan att ha träffat någon av dem...
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-12 22:25:00 följande:
    Tänk om han blir sur?
    Vem bryr sigFlört
  • takida
    lemonina skrev 2012-04-12 22:32:46 följande:
    En torrboll hihi. Han kanske var nervös. Om han var på jobbet kanske han inte har tid att skriva mycket och med inlevelse.
    Fast han som svarade var den första, och han är hemmaGlad
  • takida
    s07 skrev 2012-04-12 22:36:57 följande:
    Lycka till m dejterna, imponerande m två, jag fixade aldrig mer än en i taget...
    Tack tackGlad
    men vet ju inte än om det blir två...
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-13 04:21:23 följande:
    Yes, Eternal sunshine of the spotless mind =) 

Och vi siktar på lite olika marknader märker jag, Jag går på kvalité och inte kvantitet ;) 
    Och jag har lärt mig att för att hitta den där perfekta kvalitéen så får man vända på en hel del stenar innan man hittar rätt. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-12 23:40:01 följande:
    Fy jag vill också ha bil!!! Min nya Toyota ska säljas nu efter skilsmässan och jag funderar på om det blir nya bröst eller ny bil för pengarna. Tror på första alternativet för jag suger på att köra bil. Har kört in i grannens balkong 3ggr och krockat med en sten 2ggr och ja ni vill inte veta... Gissar att det är ett tecken för nya bröst till Vanilla
    Eller så satsar du på nya bröst och ny bilSkrattande
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-13 08:46:56 följande:
    Hey! Ryck upp dig nu, Det räcker faktiskt att vända på rätt sten :D
    Hehe, det har du helt rätt iSkrattande
    Frågan är bara hur man hittar den där rätta stenen bara sådärObestämd
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!