• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-04-16 13:19:05 följande:
    Vet inte om det har med min bakgrund att göra.... Jag levde för fan med en man som sa sig älska mig, men han sa aldrig att han tyckte jag var fin eller något...

I det långa loppet bryr jag mig däremot inte om utseendet... En kille kan vara hur jävla snygg som helst, men om han inte matchar vad gäller humor, åsikter mm så spelar det ingen roll, han faller bort i vilket fall som helst.
    Kan kanske ligga nåt i det med bakgrund. Mitt ex gav mig otroligt mycket komplimanger hela tiden, vilket gjorde att de tappade sin mening tillslut. 
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-16 15:41:07 följande:
    Men alltså jag har ju inget där, han får ju ge sig. Det är något desperat försök att få någon form av kontakt nu, han är borta från facebook, msn och allt annat, nu är det bara de sista halmstråna. Kan man inte ens specificera om det krävs en långtradare eller en kundkorg för att hämta sakerna så är det nog liksom inte så mycket, ta det i en påse då och ... släng?

GAH.   

Du har nog en poäng där, han har hellre lite men dålig kontakt än ingen alls kanske...
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-16 16:40:45 följande:
    Ja jag tror det, men men!

Okej 19:15 kommer jag åka till en matbutik med en snygg singelkille som är typ 35, inga barn osv, bra jobb och så, någon som vill "råka" möta upp så kan ni få koordinaterna haha  
    Han är slöast i hela världen och sniglar springer om honom på raksträckorna men han är snäll
    Klart som tusan jag vill råka springa på en snygg karlFlört
    Behöver du ens fråga lixom?Obestämd
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-16 16:59:06 följande:
    Bered dig på att samtalen tar tiiiiiid dock hahaha alltså jag vet inte om han är så intressant egentligen men han ser ju bra ut så om man bara ber honom vara tyst
    Om jag tänker efter en gång till så kanske jag inte alls vill dåråFlört
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-16 17:10:36 följande:
    Jaha.. nu skall tydligen fanskapen auktionera ut mig.
    What?
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-16 20:11:18 följande:
    Det är lugnt, prata turkiska med dom så ger de sig föjävla fot, jag har en skitenkel språkkurs som man hinner med på bara flyget ner, den tog mig låååångt

men ge mig nått förslag bara, sol, bad, drinkar and Im on!   
    Väntar du tills vecka 35 så åker jag med vart som helstSkrattande
  • takida
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 21:13:41 följande:
    JA om man känner varelser i vattnet utan att veta eller se vad det är så.Scary! Är väl hajenfilmerna som förstörde en.Flört
    AH.. Jag skulle vilja dyka, se världen under ytan!
    Nä fy, dyka kommer jag aldrig att göra.. Har testat att snorkla men jag fick fullständig panikRynkar på näsan
  • takida

Finns ta mig tusan inga snygga killar på HP och om man mot all förmodan skulle hitta en så står det: har du barn kan du leta vidare... 

• takida

Är det någon som vet hur man gör för att byta ut sin mamma? Jag tror jag blir tokig!

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 22:15:58 följande:
    Takida: Man klipper kontakten... Om det är tillräckligt illa.
    Det har jag gjort i vissa perioder. Längsta tid utan kontakt var nog 4 år. När hon är bra då är hon bra, men däremellan kan hon vara för jävlig... 
    Vill inte behöva klippa kontakten igen, hon har liksom ingen annan..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!