• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-04-15 22:09:31 följande:
    Nä, jag vet.. folk är på tok för känsliga ibland! Kul att du är tillbaka iallafall... nu får vi se hur länge det varar den här gången då

Tack för erbjudandet att lyssna. Men nu har jag lugnat ner mig med tänkandet... När min hjärna skenar iväg tänker jag på dig..haha...och det brukar funka bra, så inser jag att jag över-tänker
    Haha, smecker han är bra att ha hanGlad
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-15 22:14:42 följande:
    "kanske helt ärligt"? Är han helt pantad?

Man svarar:

Jag behöver inte ens säga kanske, helt ärligt så ligger min intelligensnivå några meter ovanför din. Eftersom jag inte tänker sänka mig, och du uppenbarligen inte klarar av att höja dig, så får jag önska dig god jaktlycka där nere bland dina gelikar.
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 00:36:51 följande:
    Gudars vad ni skriver! well, det ett ju bra för jag kan inte sova och då har jag ngt att läsa

Fy, har legat halvt apatisk hela dagen. Var på fest följt av utegång igår. Betedde mig som en nyfylld 18åring. Har dessutom haft knäppa smskonversationer med Mc Dreamy. Hade lätt panik i morse när jag gick igenom telefonen Fast han var förvisso med på noterna men ett alkohollås på mobilen vore inte fel...
    Tror att det är rätt många som skickar en hel del fylls-sms. Jag brukar däremot inte göra det, självkontroll på den häringa bruden vet niFlört
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-16 08:48:01 följande:
    Lämna telefonen hemma? Förvånad GÅR det? Jag lever i symbios med min...
    Jag skulle heller aldrig lämna telefonen hemma när jag går ut, herregud det låter ju helt galetFörvånad
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-16 08:52:59 följande:
    Jag brukar ha med mig två, Ifall jag tappar en.
    SmartSkrattande
    magus skrev 2012-04-16 08:54:36 följande:
    Vad kan jag säga..Äventyr är kul. Telefon finns ju på diverse ställen.. Går alltid och få en taxi eller nån som kan skjutsa.
    Jag bangar inte för lite äventyrGlad men vill gärna ha med mig min tlf, tänk om jag tappar bort mina vänner eller om jag går själv hem då känns det iaf lite säkrare med telefonen i handen. Falsk trygghet måhända men ändå.
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-16 10:39:08 följande:
    Du vet ju knappt hur man smsar
    Tss, det vet jag visst!Skrattande
  • takida

Hm, den där killen jag fick numret av och messade. Han svarade ju så vi skriver lite med varandra både på dejtsidan och via sms. Han ser bra ut på bilderna och verkar vara en vettig kille. Nu fick jag ett mess att han kollat på mina bilder igen och att jag är så jäkla het och sexig.Flört
    Jag har lite svårt för sånt och definitivt att skriva något liknande tillbaka... Just för att jag vet att jag kanske inte alls tycker att han ser bra ut irl då det är skillnad på kort och verklighet. Detsamma gäller ju för honom då, han kanske inte alls tycker jag är särskilt het om vi ses... 
    Om vi nu ska träffas så kommer jag ju känna press på mig att vara så jäkla snygg. Nog för att jag ser helt okej ut men vill kunna gå på dejt i slitna jeans och en snygg topp om jag nu är på det humöret...
    Vad tycker ni andra om att få/skicka liknande sms och mail?? 

• takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-16 12:53:05 följande:
    Tja, tycker jag att en kille ser bra ut på kort så säger jag det faktiskt. Och om han tycker att jag ser bra ut så får han gärna säga det... Är nog en sucker för komplimanger... Drömmer

Är nog också noga med att poängtera (ifall det leder så långt som till en träff IRL) att jag långt ifrån är vältränad, men att jag är den jag är, take it or leave it liksom...
    Jag är inte typen som går igång på komplimanger direkt. Hellre en uppriktigt menad komplimang än tio tagna ut luften typ. Och det speglar nog även huruvida jag ger komplimanger. Jag har uppriktigt svårt för att tacka för en komplimang och ge en tillbaka. Typ vad snygg du är, tack du är också så himla snygg... Känns inte så uppriktigt då. 
    Fan va svår jag är ibland...Drömmer
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-16 12:57:40 följande:
    Njaeh, delar din inställning där faktiskt. Jag kan tycka att någon ser bra ut på bild, men då gör jag den distinktionen. Personligen föredrar jag komplimanger som rör mig som person, snarare än utseende.
    Skönt att jag inte är ensam om det därGlad
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-04-16 13:22:18 följande:
    Skit vad röksugen jag blev nu Rynkar på näsan Inte röka inte röka inte röka inte röka. Nu har jag och J varit rökfria i två dygn Solig
    Bra jobbat!! Inte förstöra det nu:)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!