• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Själv står jag och steker pannkakor så här en lördag kväll.....

• takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-14 22:46:12 följande:
     Nu? Haha... fast helt fel lät det inte. Mycket mjölk som behövde göras av med?
    Nä men för en gångs skull förbereder jag inför morgondagen. Nästan lite imponerad av mig självGlad
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-15 08:44:30 följande:
    Så nu har jag fått timtal av förlåt för det gick till slut att man inte gör så dom han gjorde han tyckte att jag kunde gått in och satt mig och han trodde vi sa att han ringer när han var klar (msn loggen säger då ses vi 20:00 imorgon) han ligger inte på några plus just nu vi får väl se när han vaknar om jag får någon ny lam ursäkt. Jag skiter i om jag sabbar detta för fattat man inte att man inte låter sin dejt väntar 1,5timme innan man ens ringer så Morr.
    Så han sa förlåt iaf, wow! Frågan är bara om han verkligen fattar...
  • takida
    magus skrev 2012-04-15 08:59:10 följande:
    God morgon på dig oxå Takida. fick du stekt klart pannkakorna? Det är så sjuukt tråkigt att stå och steka pannkakor.. Önskar att det fanns en pannkaksmaskin på tv-shop man kunde köpa haha..
    God morgon på dig med. Fick allt stekt klart pannkakorna igår och nu har jag fått på lite kanel och socker och packat ner dem. Nu blir det en dusch innan det är dags för mig och sonen att ge oss ut på dagens äventyrGlad
  • takida
    magus skrev 2012-04-15 09:18:33 följande:
    takida : Kul :) Här har mina ungar precis vaknat..  Har ingen aning om vad att hitta på idag..
     Åhå.. Äventyr? Det lät kul. Vad ska ni hitta på?
    Han ska iväg och tävla och jag hänger på och är en supportande morsaGlad
    Ska bli superkul att kolla på honom men kanske inte riktigt kul att vara social med alla andra föräldrar, så hoppas jag får lite tid över att plugga. För shit vad jag ligger efter i läsningen...
    Hoppas du och kidsen får en härlig dag!
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-15 21:27:43 följande:
    Ingen dog?
    Nej alla klarade sig med livet i behållGlad
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-15 21:52:11 följande:
    Skönt det.
    Visst är det! Men den här mamman känner sig rätt så sliten efter dagen dock
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-15 22:02:35 följande:
    Marsch i säng och dröm söta plugg-drömmar.
    Drömma pluggdrömmar är det sista jag vill göra, drömmer mycket hellre om någon snygg manTungan ute
  • takida

Åhh, dessa söta små pojkarFlört
    Senaste mailet: vill kanske helt ärligt ha dig, vad säger jag då?
    Ja vad svarar man på den liksom? 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!