• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 22:23:21 följande:
    Takida: förstår precis vad du menar:/
    Tänk om man kunde få välja sina föräldrar..
  • takida
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 22:27:05 följande:
    Va jobbigt;( Har hon absolut ingen annan? 
    Sanning med modifikation. Hon harväl nån arbetskollega hon går på stan med nån gång, men min syster har brutit helt med henne och resten av hennes familj bor inte i Sverige och även några av de har brutit kontakten.
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-16 22:57:23 följande:
    Det är tyvärr så nätdejtingen funkar. Två steg fram, ett steg bak. Två steg fram, ett steg bak, hopp. Två steg fram, ett steg bak. Två steg fram, ett steg bak, hopp.
    Ja det har du helt rätt i.
  • takida
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 22:34:12 följande:
    jaha är hon sjuk ,eller bara svår?
    Egentligen både och tycker jag då...
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-16 23:02:55 följande:
    Gäller att hålla takten bara. Taktlösa får det lite svårare.
    Då ligger jag illa tillObestämd
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-16 23:15:08 följande:
    Kan du simma?
    Vad har det med saken att göra då?
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-16 23:20:18 följande:
    Inget, är bara nyfiken på ifall du kommer klara dig nör jag slänger dig i den djupa delen av poolen.
    *när*
    Oroa dig inte jag kommer klara mig utan problemSkrattande
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-04-17 16:27:20 följande:
    Men nu skrev jag bara att jag tar hand om spindlarna, så tar du hand om resten

wtf, kan man inte ens skriva så? utan att de får sig ett spel.

De senaste tre gångerna som jag har blivit underkänd så har jag börjat min "nya" presentation med en utskällning av de som granskar texterna, sen kommer något allmänt om vad jag söker eller hur jag är som person. Och det godkänner de. Det är precis som de tänker att nu kommer den idioten inte att få några mejl med den presentationen.

Jag har tyvärr inte sparat någon text, annars hade jag skickat till dig  
    Man får inte ha för kort presentation, utan den måste vara ex antal tecken, kanske därför du har problem?
  • takida

Herregud:) Precis haft en säljare här hemma. Han slutade aldrig att prata och han ringde sin chef fyra gånger för att fixa bättre pris. Spelade liksom ingen roll hur många gånger jag sa att jag inte hade råd. Men han var rätt söt så jag lät honom hållasFlört 
    Innan han gick frågade jag ut honom om hans jobb och grejer, haha
    Fick hans nummer och och det var bara till att ringa om jag ville nåtTungan ute

• takida
    lemonina skrev 2012-04-17 20:22:12 följande:
    HAHA! men vad ville han sälja då?
    Larm och brandskydd. Hade absolut kunnat tänka mig att ha det men ekonomin som student är tajt nog som det är. Men han gav sig ju typ aldrig, fan en hel timme var han härObestämd
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!