• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-04-13 19:31:47 följande:
    Jag har 3 olika outfits för min dejting och kör alltid på nån av dom. Rutinerad? Javisst!
    Du är tamefan värre än migSkrattande
  • takida
    Anonym (Färsking!) skrev 2012-04-13 19:50:06 följande:
    Sorry men senaste veckan har tagit skitsvårt på mig och jag är i en depperiod, katten, osäkerheten på jobbet, med J, kompisen som är svårt sjuk, mormor med cancer. Och axeln, nu är smärtstillande tabletterna slut hur ska jag klara morgondagen liksom? Förlåt för gnället
    Alla har vi såna perioder, min vecka har också varit skit. Men vad som är så bra är ju att jag har ju alla er fina människor här i tråden som jag kan spy galla inför{#emotions_dlg.flower}
    Så spy på du bara, vi finns härHjärta
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-04-13 20:10:47 följande:
    Lycka till! Hoppas att du får det riktigt trevligt {#emotions_dlg.flower}Skål
    Ja jag hoppas också att det blir "trevligt"Flört
  • takida

Nu är jag hemma igen!
    Jag hade en riktigt rolig dejt men några fler med just honom lär det inte bli

• takida
    Night sky skrev 2012-04-14 15:39:23 följande:
    Vad var det för "fel" på honom då? Om ni hade så riktigt roligt menar jag
    Hehe, nje det var väl inget fel alls på honom men han kommer inte ringa mig och jag kommer inte ringa honom. 
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-14 19:26:55 följande:
    Ämen vadfan nu fick jag ett mess till från exet att han ringer kronofogden på måndag för att få veta hur han ska kunna kräva betalt av mig för att avhysa mina grejjer Skrikandes WTF det är fan inte ens mina grejjer där det är hans jävla skit, jag saknar inget här, jag har fått med allt, vad är det för FEL på den jävla idioten?!?!?! AAAARGH tur man skildesig från det jävla ärkenötet! Tror han jag är tappad bakom en jävla vagn eller?
    Han verkar ju vara dummare än tåget...
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-04-14 19:31:06 följande:

Det är helt okey med sådana dejter, bara ni hade trevligt båda två...

(Hur vet du att han inte ringer dig?)

Roliga dejter är alltid positivtGlad
    Jag vet ju inte att han inte kommer att ringa men jag tror inte det. 
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-14 20:20:32 följande:
    Är takida på dejt? Jag är i Torslanda och har uppenbarligen blivit bortglömd. Bra slut på dagen.
    Jag inboxar dig mitt nr!
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-14 21:54:51 följande:
    Nu behagade J komma hem han hade spelat in musik och ja.. Ingen jävla ursäkt för att vi skulle ses 8 eller nåt. Är påväg dit nu en smula sur...
    På han bara!!!{#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!