• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-17 22:20:58 följande:
    När man har en "seriös" profil på HP så är utfallet rätt ljummet. När man ändrar den till att bli mer explicit så blir utfallet helt annorlunda. Vad säger det om kvinnorna på HP?
    Att de är sugna på ett ligg?Tungan ute
  • takida
    Smecker skrev 2012-04-17 22:32:44 följande:
    Iuuuhh.. vad tror de, att jag är ett stycke kött eller? Förvånad

Fast iofs.. Drömmer
    HeheFlört
  • takida

Jag hade ju kontakt med en kille från stockholm förra veckan om nån kommer ihåg? Vi mailade en del, snackade på msn samt messade. Han skrev så otroligt bra och var djup o filosofisk. Han tyckte att vi klaffade såå bra och det var kärlekFlört Men han kände ju så mycket och djupt för mig att det blev nästan jobbigt så vi skulle inte höras på en vecka för att se om alla dessa känslor fanns kvarObestämd

Så nu hörde han av sig idag och skrev att han inte glömt mig och tänker på mig hela tiden.
    Snacka om konstig kille... 

• takida
    Smecker skrev 2012-04-17 22:52:38 följande:
    Killar är konstiga.
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-17 22:54:42 följande:
    Ja passa dig Takida.låter mysko det där!

( vad jag har blivit skeptisk, äntligen;)
    Ja han blev lite too much, ville pasta sig i min famn och allt vad det var...Obestämd
  • takida
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-17 23:03:53 följande:
    Jag skulle inte vilja ha pasta i min famn
    Smecker skrev 2012-04-17 23:03:57 följande:
    Tagliatelle eller penne rigate?
    Haha, värst vad roliga ni är ikväll dåSkrattande
    Kasta sig skulle det ju ståCool
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-17 23:07:35 följande:
    Takida: Hmm weirdo!!! Är du intresserad?
    Haha, nej jag är inte intresserad och har inte svarat även om jag nästan vill svara bara för att se vad han skulle skriva mer...
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-17 23:11:37 följande:
    Takida: hahaha kan sätta en peng på att du då snart får ett nytt mail i stil med. "Nähä inget svar fast du läst, vad var det för fel på mig då? Inte tillräckligt snygg för dig... Bla bla bla" typiskt HP fenomen;))
    Du har nog rät där eller nej han kommer nog skriva jag som trodde att vi hade nåt vackert tillsammans och så visar du dig vara så ytlig... Eller nåtFörvånad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-17 23:20:11 följande:
    Takida: hahaha glöm ej att uppdatera;))
    Jag lovarSkrattande
  • takida

Nu har den där mysko killen mailat igen:)
    Han skrev: Fick jag inte ens ett svar?  
    Hm, ska jag skita i att svara eller ska jag spela med lite till. Nä usch va elakt... eller?... 

• takida
    Anonym (Färsking!) skrev 2012-04-18 15:46:00 följande:
    Så nu hoppas jag smärtan är över, är vääääldigt smärtfritt just nu, lokalbedövning is the shit ppl asså tur man kör automatbil för höger arm är fett ur funktion tror jag.
    Hoppas det känns lika bra när bedövningen släpper sen då!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!