Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-06-21 19:16:11 följande:
    Haha... ramar ja, men just 15*23? Yes, tjatig men har 12 mil tillIkEA och 6 mil till gallerix :P och behöver 20 ramar
    Har de inte nåt på sina hemsidor så du kan se vad de har att sälja i ramväg?
  • Night sky
    Cocacola skrev 2012-06-21 19:26:46 följande:
    gallerix hade inte 15*23 men en jäkla massa andra storlekar. Suck! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhh!
    Kan du inte välja en lite större modell då och göra/använda passpartou?
  • Night sky

Jag har en liten OT fråga så här på kvällskvisten... det gäller msn.
    Är det nån mer som fått problem med att man blir utkastad hela tiden om och om igen när ni installerat den nyaste varianten  Windows Live Essentials 2011?

Jag har ominstallerat msn...funkar inte. Tänkte om det var antivirus eller brandvägg som krånglade med msn.. installerade om det... men det funkar ändå inte. Fortfarande samma problem.
    Jag blir helt galen på det här. Kan ju inte använda msn längre!!!!! Skrikandes 

• Night sky
    takida skrev 2012-06-24 21:57:23 följande:
    Jag kommer inte in alls på min msn längre men har ingen aning om vilken version jag har
    Nä, det gjorde inte jag heller om jag inte installerade den nyaste versionen. Det blev liksom obligatoriskt. Men allt strul började då!
    Så j-a sunk och jag är så otroligt irriterad!  
  • Night sky

Senare delen av augusti eller senare?! Vill också följa med på kryssning och träffa er ju!

• Night sky
    målar havet blått skrev 2012-06-27 09:14:13 följande:
    Jaa augusti blir bra för mig;P
    *tummen upp *
    takida skrev 2012-06-27 13:08:33 följande:
    Jag har kommit till insikt!
    Vad? vad?

• Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-27 18:27:14 följande:
    Lemonina: Ja visst låter det kul med kryssning

Är det fler än jag och MHB här i tråden som dansar?! Tänkte om man kollar kryssningar kan det ju vara kul om det är ngt bra band
    Jag dansar.. nu var det iof några år sen.. men jag hoppas det är som att cykla
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-06-28 21:16:00 följande:
    Dessutom, skulle vi alla i tråden resonera så här. Så skulle tråden dö ut på nolltid.
    Tror det är en tanke som har tänkts av de flesta.. men det brukar gå över

Kul att det var du som hade startat tråden "Kommer ni ihåg..." Kul tråd!  
  • Night sky
    Glädje58 skrev 2012-06-28 21:22:39 följande:

Ja, här gäller det att ta lärdom och stötta varandra.

Visst är det härligt med nostalgi Glad

Kul för vår tråd att en kändismedlem är här och skriver Cool

Ja, absolut... stöttning är jätteviktigt!

Och nostalgi är faktiskt väldigt härligt. Satt här och vart sugen på Puckstång som var min favoritglass när jag var liten, när jag såg de gamla glasskyltarna från GB
    lemonina skrev 2012-06-28 21:24:11 följande:
    Så du och fjärilen har varit med sedan dag 1?
    Tänk att om ca 4 veckor fyller den här tråden 1år! Det har alltså snart gått ett helt år sen man började skriva här och många dejter och äventyr har det blivit sen dess... det är nostalgi på hög nivå..haha
  • Night sky
    lemonina skrev 2012-06-28 21:41:24 följande:
    Helt otroligt att tråden har varit så flitigt besökt:) Ja hoppas inte jag är här om ett år, iallfall inte i egenskap av singelSkrattande Eller föresten jag kanske fortfararande har kul utan killar dåFlört
    Nä, men precis. Jag är kvar ett år senare... men jag hoppas att året som följer blir bättre nu!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!