Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Jag trodde alla bytte varje dag? :S Jag tar ett par nya på morgonen, tar av mig på kvällen o sover utan, o tar sen ett par nya på morgonen.
Olika, men minst 2 gånger om dan
Varje dag. Och oftare om jag duschar fler gånger eller om det annars bara känns ofräscht.
Jag är inte särskilt bra på att byta trosor, så dom är ofta mycket smutsiga. Jag har ställt in några på BaBoom i DK, så här kan man se dom, om någon skulle vilja det. dukkebarnet@online.de
Minst 1 gång/dag
Jag har lite svårt att förstå de som byter mellan duscharna...var i ligger det hygieniska i det?
Haha jag fattar inte. Vissa skriver 2 ggr om dagen efter dusch, VARFÖR duschar man två gånger om dagen?!
Typ morgon och kväll. Duschar du på kvällen kan du väl knappast vara smutsig på morgonen igen? Och vem ska lukta på dig nätterna igenom? Vem gör du dig fräsch för? Då kan man väl spara duschandet till på morgonen enbart?
Tränar du så räcker det väl med en dusch efter det? Eller spenderas hela dagen på gymmet? Någon annan säger MINST 2 ggr om dagen. Duschar ni typ 4 ggr om dagen, eller är det ovanligt sunkigt där nere som gör att ni måste byta hela tiden?
Fatta! trettio par trosor i veckan!
Kan iofs förstå att vissa har mkt flytningar och inte kan använda trosskydd pga att flytningarna kanske blir värre men jag tror inte det är så vanligt ändå.
Varje dag, har jag mens så typ var tredje dag (då har man ju binda så trosorna blir inte smutsiga)
Minst en gång om dagen
Olika, men minst 2 gånger om dan
Dagligen.
Minst en gång om dagen utan tvekan. Ibland mer beroende på hur jag svettas, koncentration på urindoft, mens osv.
Så sällan som TS tycker jag är riktigt ohygieniskt och ofräscht;(