• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Majvi

Jag fattar fortfarande inte varför man inte skulle byta varje dag.  Så kom igen alla  ni som låter det gå någon dag mellan era byten, vad är anledningen till att ni inte byter varje dag? Det är ju inte speciellt jobbigt att byta, om man säger så.

• Anonym (ren ändå)
    Majvi skrev 2011-11-07 17:53:33 följande:
    Jag fattar fortfarande inte varför man inte skulle byta varje dag.  Så kom igen alla  ni som låter det gå någon dag mellan era byten, vad är anledningen till att ni inte byter varje dag? Det är ju inte speciellt jobbigt att byta, om man säger så.
    För att det inte behövs, ser ingen anledning att byta varje dag. Jag blir inte lortig så snabbt. Varannan dag räcker för mig.
  • Anonym (flytningar)

Byter varje dag. Men glömmer ibland rena trosor när jag duschar borta. Mycket sällan vänder jag på trosorna om inga rena finns. Skulle jag ha samma i två dagar så skulle det klia och skava pga flytningarna. Verkar som de flesta tjejer byter oftare än karlarna. Vet flera karlar som byter var tredje dag trots bromsspår i kallingarna.Kräks

• LokesMamma84
    Anonym skrev 2011-07-29 17:33:11 följande:
    Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
    Öhhm.. Varje dag brukar vara regel för mig. Ibland 2 ggr om dan.
    BH har jag i mer än 1 dag. Strumpor brukar vara varje dag med. Oftast. 
  • Anonym

Ungefär var 2:a eller var 3:e dag. Dock byter jag trosskydden minst en gång dagligen. Byter varje gång jag duschar och pga problemhy kan jag inte duscha oftare än max 3 ggr/vecka.

• Tom Araya

Jag var hos min flickvän i 6 dagar nyligen, hör och häpna, jag bytte kalsonger endast två gånger Förvånad!
    Eftersom jag bara använde dem när jag hade jeans (annars mjukisbraller utan kalsonger eller helnäck) vilket var när vi gick utanför dörren så var varje par kalsonger användes ändå inte mer än en dag.

• Anonym (flytningar)
    Anonym skrev 2011-07-29 20:33:30 följande:
    Om ni sover utan trosor byter ni lakan i sängen varje dag då, för det lär ju komma flytningar på natten med???
    Fast för mig torkar det då på kroppen. Underlivet har inte direktkontakt med lakanet som med trosorna
  • lille Birger

Tycker att man ska byta trosor minst två gånger i veckan.

• Glitter2

Varje dag, ibland fler om jag tränar/duschar/tycker det behövs. Liksom jag byter strumpor och top/tshirt. Vi fick lära oss på hemkunskapen i skolan att kläder man har närmast kroppen byter man varje dag pga hudavlagringar mm. Men bh byter jag bara ngr ggr/per vecka, har för få för att byta och hinna tvätta varje dag.

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)