• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym (öhhh va?)
    Anonym (ren ändå) skrev 2011-10-29 19:01:01 följande:
    Hur menar du nu? Att du tvättar dig med tvål och vatten varje gång du varit på toa?
    Ja varför skulle jag inte göra det? Jag anser att man tvättar sitt anus med tvål och vatten för det är inte direkt ett rent område annars.....
  • Anonym (öhhh va?)
    Anonym (ren ändå) skrev 2011-10-29 19:10:49 följande:
    Jaha, för mig räcker det med vanligt toapapper iallafall, om jag inte har diarre , då förstår jag att man behöver tvätta sig, men inte efter ett vanligt toabesök.
    jag spyr Kräks så ohygeniska människor det finns
  • Anonym

Kära moralkärringar på familjeliv. 

Varför skulle det vara äckligt om man bytte med två-tre dagars mellanrum? Varje kvinna har mer eller mindre flytningar och är trosorna torra är det inte värre än att använda samma woodie mer än en dag.
    Själv byter jag varje dag eftersom jag är straffad med rikliga flytningar. Inte lika kul. 

• Anonym (öhhh va?)
    Anonym skrev 2011-10-29 20:52:35 följande:
    Kära moralkärringar på familjeliv. 

Varför skulle det vara äckligt om man bytte med två-tre dagars mellanrum? Varje kvinna har mer eller mindre flytningar och är trosorna torra är det inte värre än att använda samma woodie mer än en dag.
    Själv byter jag varje dag eftersom jag är straffad med rikliga flytningar. Inte lika kul. 
    Man fiser varje dag så det kommer ut diverse ofräsha bakterier i trosorna(tex e-coli). Gå runt i det du men acceptera då att folk tycker du är ett snusk!!!!!!Kräks
  • Badabing
    HäxanSurtant skrev 2011-10-29 19:07:06 följande:
    Våtservetter typ icas med aloevera fungerar kanon att tvätta sig med efter toabesök, för mig ett måste om jag skitit iaf, om jag bara pinkat så kan det duga med blött papper att tvätta av med, det är lite olika.

Jag har aldrig haft flytningar utan anledning och anledningen är bara en svamp, som jag fick när jag var 16 år efter x antal penicillinkurer Men efter det så nej inga flytningar och inga besvär alls med mitt underliv.
    Inga flytningar?
  • Badabing

Verkar vara väldigt blandat med vätskor.
    Min tjej har nog också oturen att ha väldigt kraftiga flytningar. Då tycker jag att det krävs att man tvättar sig ofta och byter trosor ofta.
    Har man turen att bara ha lite så är det fräschare såklart och då behövs det inte så ofta.
    men bara ni känner er fräscha själv så funkar väl alla sätt. Men att inte byta varje dag är dock bara äckligt!

• Anonym (öhhh va?)
    Badabing skrev 2011-10-29 23:06:09 följande:
    Inga flytningar?
    alla kvinnor har inte flytningar. bara dom som missköter hygienen så att underlivet måste rena sig självt.
  • As mamma
    Anonym (öhhh va?) skrev 2011-10-30 00:05:47 följande:
    alla kvinnor har inte flytningar. bara dom som missköter hygienen så att underlivet måste rena sig självt.
    Vad snackar du om?!
  • HäckHäxan
    Badabing skrev 2011-10-29 23:06:09 följande:
    Inga flytningar?
    Nej jag har aldrig haft problem med det, men så är mina slemhinnor intakta också, jag har aldrig haft några underlivsproblem, aldrig haft klamydia eller annat som kan påverka det i längden, inte ens en urinvägsinfektion, bara svamp en gång i tonåren.

Jag tror allt sånt där är väldigt olika. Jag sover dock alltid naken, går bara i trista bomullskläder under, tvättar mig dock med vanlig tvål, men de är för att jag aldrig kommer ihåg att köpa intim tvål fast jag vet att de är bättre, oljan suger getpung enligt min mening, kändes så äckligt och fett, inte min grej alls.

Antar att jag bara haft tur i det genetiska urvalet på något sätt och det är jag väldigt tacksam för varje dag.
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)