• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • TrailerTrash

Varje dag,ibland två gånger per dag dom dagar jag tränar

• IsDimma

En gång om dagen. Eller två om jag tränat, blivit svettig, haft sex och han kommit i mig, tar en dusch på dagen osv.

• Ellaria

Varje dag oftast, ibland glömmer jag för jag är inte riktigt vaken förrän nån timme efter jag vaknat.

Undrar om nån kan svara på varför det är äckligt egentligen, är det bara för att ens föräldrar sagt så? Jag förespråkar inte att gå runt med samma underkläder i veckor (som jag vet vissa killar gör...) men om man skulle råka ha på sig samma trosor i två dagar tycker jag inte är särskilt farligt.

Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Izzziz

1-2 gånger om dagen. Tycker det är rätt ofräscht att ha dem längre då man har ju eventuella flytningar och man svettas och har sig. Nej tacka vet jag för köp tre o betala för två trosor

• fläskisfia

MINST en gång om dagen. Tycker det är äckligt att använda samma i mer än ett dygn.

• Anonym

morgon och kväll, det gör även mina barn.

• Lufsan

Trodde verkligen alla bytte varje dag. Ibland byter jag 2-3 gånger per dag om jag har flytningar, eller om jag haft sex eller något. 

Jag kan verkligen inte gå med samma trosor i mer än en dag. Då skaver dom och kliar.

Ts: har du inga flytningar alls? 

En dag i sänder.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)