• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym (dagligen)
    Anonym (Fräsch) skrev 2011-07-29 19:34:22 följande:
    Dessutom använder jag trosskydd, hur kan man inte göra det? Flytningarna missfärgar ju trosorna, det är lättare att byta skyddet än trosorna om det behövs under dagen.
    Enkelt, känsligt underliv och oregelbundna flytningar. När jag tar på mig trosskydd så har jag knappt nå flytningar och efter en liten stund så blir jag irriterad därnere. Jag tar hellre extra tvätt än ett irriterat underliv.
  • Anonym (plupp)
    Anonym (barajag) skrev 2011-07-29 19:13:41 följande:
    En liten undran bara: ni som använder samma i 2 och tom 3 dagar - har ni ingen pojkvän o tycker han de e ok isf? fräscht? byter han oxå kalsonger 2-3ggr i veckan? Duschar ni lika sällan? eller om ni duschat varje dag, drar ni åter på dom använda då? Du som duschar en gång i veckan - skämtar du??? eller finns de såna människor? Om jag inte duschat en dag hoppas jag typ att jag inte ska träffa nå bekanta som ja måste krama om, haha....för jag tänker att man doftar inte fräscht. Är ju ett sunt tecken om man kramar om nån som luktar tvål o vatten...verkligen konstigt att vissa (vuxna friska) kvinnor är dåliga på att sköta sin hygien....
    man luktar inte illa för man kanske inte dushat en dag?! om man bara vart hemma o itne gjort nått så känns det meningslöst o duscha. jag dushcar itne varje dag, varannan dag, ibland var 3e, ibland varje dag, olika. men jag tvättar mig endå under armar och mellan bena varje dag!!!
  • Hypnotica
    Anonym (Fräsch) skrev 2011-07-29 19:46:16 följande:
    Åh jobbigt Obestämd Jag har aldrig haft svamp i hela mitt liv, och ändå har jag trosskydd hela dan, sover bara utan...
    Mmm. Tar hellre missfärgning i grenen (iofs händer det sällan, oftare att de går sönder i grenen faktiskt), nya trosor är inte dyra att införskaffa.
  • Anonym (31an)

jag byter varje morgon,  och efter varje gång jag duschat.

• Anonym

Oftast varje dag, men det händer att jag har samma i ett par, tre dagar. Det beror på vad jag gjort, och om jag har flytningar eller inte (det beror på när i cykeln jag befinner mej)
    Duschar varje till var tredje dag ungefär

• Anonym (varje dag)

Jag byter trosor flera gånger på en dag. Men det beror också på att jag läcker. Är gravid för andra gången och det verkar som att det blivit mer läckage nu än tidigare. 

• Anonym (Fräsch)
    Hypnotica skrev 2011-07-29 19:47:38 följande:
    Mmm. Tar hellre missfärgning i grenen (iofs händer det sällan, oftare att de går sönder i grenen faktiskt), nya trosor är inte dyra att införskaffa.
    Haha, ja varför fan går dem sönder där, det har jag alltid undrat Tungan ute
  • Lufsan
    Hypnotica skrev 2011-07-29 19:45:17 följande:
    Jag är knastertorr i hyn och tvål gör bara saker än värre.

Honung är lindrar och en naturlig återfuktare. Samt att man luktar gott :)

Olivolja med kaffesump i är en asbra och billig exfolierare samt att olivoljan är superb när man är torr som jag.
    Har inte hittat något lika bra i butikerna än.
    Varför inte bara använda lactacyd tvål? Men men, ser väl inget fel i detl Skulle själv inte göra det. Vill känna mig ren, det skulle jag inte göra om jag smorde in mig med honung kaffe sump och olivoja.... 
    En dag i sänder.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-07-29 17:50:06 följande:
    efter varje gång jag duschat, dvs minst varje dag på sommaren men oftast varannan på vintern...
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)