Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Eftersom jag duschar varje morgon (!!!) så tar jag ju självklart på mig ren underkläder varje morgon. Dessutom använder jag trosskydd, hur kan man inte göra det? Flytningarna missfärgar ju trosorna, det är lättare att byta skyddet än trosorna om det behövs under dagen.
1-2 gånger/dag, lite beroende på vad jag gör. Nu på sommaren blir det ofta, för det är varmt och jag svettas som en gris...
Och jo, alla som har slida har flytningar. Det är slidans sätt att rena sig själv. Sen om det inte kommer så mycket att det märks är en annan sak, men alla som har ett normalt fungerande underliv har det.
Varje dag! Hur fan kan man gå med samma trosa i flera dagar? EWWW!
ha, nä alla har inte massa gegga o flytningar o grejjer. tycker inte det är nödvändigt att man byter varje dag eller flera ggr daglien? :S ibland kan ja byta varje dag, ibland kan ja byta varannan dag osv. men absolut inte gå med samma mer än 2 dagar... om man är hemma och inte gör ett piss i några dagar då blir man inte direkt svettig o äcklig o dann. om man bara setat o inte gjort ett skit, sen så finns väl endå trosskydd o grejjer att ha i trosan om man har massa klet...