• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • plankton
    Anonym skrev 2011-07-29 19:08:57 följande:
    Jag trodde att alla kvinnor hade flytningar. Men där ser man.
    Alltid lär man sig något nytt. Och alla är ju olika, så det är väl ganska logiskt när man tänker efter? :)
    För att ta mig själv som exempel då jag känner mig själv bäst så får jag aldrig något i trosorna. Däremot är jag fuktig där nere, men då innanför de yttre och inåt.
    Som ett exempel alltså :) 
  • Lufsan
    Hypnotica skrev 2011-07-29 19:24:02 följande:
    Jag byter trosor varje dag men duschar gör jag normalt sätt 2 i veckan om det inte skulle vara något speciellt. Tvål på kroppen använder jag i princip aldrig, bara honung och olivolja med kaffesump.
    Haha, du skojar? vad ska det vara bra för?
    En dag i sänder.
  • Anonym (Fräsch)

Eftersom jag duschar varje morgon (!!!) så tar jag ju självklart på mig ren underkläder varje morgon. Dessutom använder jag trosskydd, hur kan man inte göra det? Flytningarna missfärgar ju trosorna, det är lättare att byta skyddet än trosorna om det behövs under dagen.

• Polly74

1-2 gånger/dag, lite beroende på vad jag gör. Nu på sommaren blir det ofta, för det är varmt och jag svettas som en gris...

• Anonym (Fräsch)

Och jo, alla som har slida har flytningar. Det är slidans sätt att rena sig själv. Sen om det inte kommer så mycket att det märks är en annan sak, men alla som har ett normalt fungerande underliv har det.

• Hypnotica
    Anonym (Fräsch) skrev 2011-07-29 19:34:22 följande:
    Eftersom jag duschar varje morgon (!!!) så tar jag ju självklart på mig ren underkläder varje morgon. Dessutom använder jag trosskydd, hur kan man inte göra det? Flytningarna missfärgar ju trosorna, det är lättare att byta skyddet än trosorna om det behövs under dagen.
    Skulle jag gå med trosskydd konstant så skulle jag ha en svampfarm i brallorna.
  • Anonym (plupp)

ha, nä alla har inte massa gegga o flytningar o grejjer. tycker inte det är nödvändigt att man byter varje dag eller flera ggr daglien? :S ibland kan ja byta varje dag, ibland kan ja byta varannan dag osv. men absolut inte gå med samma mer än 2 dagar... om man är hemma och inte gör ett piss i några dagar  då blir man inte direkt  svettig o äcklig o dann. om man bara setat o inte gjort ett skit, sen så finns väl endå trosskydd o grejjer att ha i trosan om man har massa klet...

• Hypnotica
    Lufsan skrev 2011-07-29 19:32:04 följande:
    Haha, du skojar? vad ska det vara bra för?
    Jag är knastertorr i hyn och tvål gör bara saker än värre.

Honung är lindrar och en naturlig återfuktare. Samt att man luktar gott :)

Olivolja med kaffesump i är en asbra och billig exfolierare samt att olivoljan är superb när man är torr som jag.
    Har inte hittat något lika bra i butikerna än.
  • Anonym (Fräsch)
    Hypnotica skrev 2011-07-29 19:42:30 följande:
    Skulle jag gå med trosskydd konstant så skulle jag ha en svampfarm i brallorna.
    Åh jobbigt Obestämd Jag har aldrig haft svamp i hela mitt liv, och ändå har jag trosskydd hela dan, sover bara utan...
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)