Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Om ni sover utan trosor byter ni lakan i sängen varje dag då, för det lär ju komma flytningar på natten med???
Varje gång jag duschat/badat och varje morgon :)
jag duschar varje morgon och tar därefter på mig ett par fräscha trosor.
Tränar jag under dagen så duschar jag ju ytterligare en gång och då byter jag förstås trosor.
De gånger jag åker ut o joggar så fort jag klivit upp på morgonen kan jag vara lite äcklig, då fortsätter jag ha på mig samma trosor som jag haft under natten och byter trosor först efter duschen efteråt. Jag behöver ju liksom inte vara nyduschad med fräscha trosor om jag ändå bara ska svetta ner dem i min ensamhet för att därefter duscha o byta trosor ytterligare en gång en timme senare:)
Varje dag efter att jag duschat.
Varje gång jag duschar.
När jag var gravid eller efter graviditeten så bytte jag nog var 3 dag. Hade alltid trosskydd eller binda som jag bytte hela tiden så trosorna blev inte skitiga och de luktade inget och torkade mig efter toalett besök gör jag med så inga fartränder. Och svettas där nere? haha, nerru
Sover alltid utan trosor och på dagarna har jag tros skydd byter när trosorna blir smutsiga varannan dag kanske. Typist familjeliv fråga
När jag duschar, vilket normalt är en gång om dagen. Nu på semestern händer det att jag hoppar duschen nån dag ibland.