• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym (1-3)
    Anonym skrev 2011-07-29 19:08:57 följande:
    Jag trodde att alla kvinnor hade flytningar. Men där ser man.
    Jag har bara flytningar ibland men oftast inte.
  • Anonym (barajag)

En liten undran bara: ni som använder samma i 2 och tom 3 dagar - har ni ingen pojkvän o tycker han de e ok isf? fräscht? byter han oxå kalsonger 2-3ggr i veckan? Duschar ni lika sällan? eller om ni duschat varje dag, drar ni åter på dom använda då? Du som duschar en gång i veckan - skämtar du??? eller finns de såna människor? Om jag inte duschat en dag hoppas jag typ att jag inte ska träffa nå bekanta som ja måste krama om, haha....för jag tänker att man doftar inte fräscht. Är ju ett sunt tecken om man kramar om nån som luktar tvål o vatten...verkligen konstigt att vissa (vuxna friska) kvinnor är dåliga på att sköta sin hygien....

• Anonym (dagligen)

Jag byter dagligen, ibland kan jag byta flera gånger per dag pga flytningar.
    Men under mens kan det hända att jag använder samma trosor i två dagar. Bindorna byter jag ju regelbundet.

• Hypnotica
    Anonym (barajag) skrev 2011-07-29 19:13:41 följande:
    En liten undran bara: ni som använder samma i 2 och tom 3 dagar - har ni ingen pojkvän o tycker han de e ok isf? fräscht? byter han oxå kalsonger 2-3ggr i veckan? Duschar ni lika sällan? eller om ni duschat varje dag, drar ni åter på dom använda då? Du som duschar en gång i veckan - skämtar du??? eller finns de såna människor? Om jag inte duschat en dag hoppas jag typ att jag inte ska träffa nå bekanta som ja måste krama om, haha....för jag tänker att man doftar inte fräscht. Är ju ett sunt tecken om man kramar om nån som luktar tvål o vatten...verkligen konstigt att vissa (vuxna friska) kvinnor är dåliga på att sköta sin hygien....
    Jag byter trosor varje dag men duschar gör jag normalt sätt 2 i veckan om det inte skulle vara något speciellt. Tvål på kroppen använder jag i princip aldrig, bara honung och olivolja med kaffesump.
  • nathali3

Vanligtvis morgon och kväll, ibland oftare.

• Hypnotica
    Hypnotica skrev 2011-07-29 19:24:02 följande:
    Jag byter trosor varje dag men duschar gör jag normalt sätt 2 i veckan om det inte skulle vara något speciellt. Tvål på kroppen använder jag i princip aldrig, bara honung och olivolja med kaffesump.
    2-3 i veckna, ska det stå.
  • Kimona
    Fast man behöver ju inte duscha varje dag för att vara ren och fräsch. Jag duschar varannan - var tredje dag beroende på väder och vind
  • plankton
    Min sambo byter även han varje gång han duschar, sisådär varannan dag. Jag skulle däremot aldrig ta på mig ett par använda trosor efter en dusch, då är ju jag renare än trosorna om du förstår hur jag menar.
    Och nej, jag börjar inte lukta illa för att jag inte duschar varje dag. Jag rengör ansiktet varje morgon, tar ny deo och parfym. Jag har fått höra av flera att min naturliga kroppsdoft tydligen ska vara väldigt god så nej jag börjar inte stinka för att jag inte duschar varje dag eller flera gånger om dagen. 
  • Lufsan
    Anonym (MM) skrev 2011-07-29 18:30:18 följande:
    När jag duschar. En gång i veckan ungefär.
    Hur kan duscha så sällan? Speciellt nu när det är så varmt.
    En dag i sänder.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)