• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Lufsan
    Ellaria skrev 2011-07-29 18:14:25 följande:
    Varje dag oftast, ibland glömmer jag för jag är inte riktigt vaken förrän nån timme efter jag vaknat.

Undrar om nån kan svara på varför det är äckligt egentligen, är det bara för att ens föräldrar sagt så? Jag förespråkar inte att gå runt med samma underkläder i veckor (som jag vet vissa killar gör...) men om man skulle råka ha på sig samma trosor i två dagar tycker jag inte är särskilt farligt.
    Det är äckligt p.g.a. flytningar. De flesta kvinnor har väl dom? Plus att man svettas med mera. 
    En dag i sänder.
  • Ellaria

Varför är det så äckligt? Nån som kan svara?

Om man inte har flytningar? Jag har det otroligt sällan. Mina trosor ser och känns rena när jag byter.

Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Ellaria

Förlåt Lufsan, såg inte ditt inlägg innan jag skickade mitt. Som sagt har jag väldigt sällan flytningar och svettas inte nämnvärt förutom när det är väldigt varmt och då behöver jag ju ändå duscha, då jag såklart byter.

• Ruggugglan

1-2 ggr om dagen. Någon gång har jag fått ha samma trosor i två dagar när jag sovit över någonstans och det känns verkligen inte fräscht.... Kräks

• Ruggugglan
    Ellaria skrev 2011-07-29 18:14:25 följande:
    Varje dag oftast, ibland glömmer jag för jag är inte riktigt vaken förrän nån timme efter jag vaknat.

Undrar om nån kan svara på varför det är äckligt egentligen, är det bara för att ens föräldrar sagt så? Jag förespråkar inte att gå runt med samma underkläder i veckor (som jag vet vissa killar gör...) men om man skulle råka ha på sig samma trosor i två dagar tycker jag inte är särskilt farligt.
    Flytningar och svett?
  • Marpal

Morgon och kväll. Visst finns det några undantag men de är få!

Två-tre dagar tycker jag låter "blä"!

• plankton

Jisses, jag trodde inte att folk byter så ofta.
    Jag byter allt som oftast varannan dag, när jag ändå duschar. Jag svettas inte där nere nämnvärt och har inga flytningar som rinner ut i trosorna, då skulle jag säkert byta oftare men de känns fortfarande rena och är luktfria efter en dag så varför byta då? 

• Ellaria
    litenlitenliten skrev 2011-07-29 18:28:15 följande:
    Flytningar och svett?

Läs mina andra inlägg.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)