• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:29:36 följande:
    Toaletter behöver inte finsieras av skattemdel. Jag tänker på resturanger och likande.
    Och affärer då om jag behöver fisa?
    Alltså folk förstorar ju upp fisar något otroligt. känner man att det luktar skit då dras alla dit, står och sniffar sedan klagar man på att det luktar. ungefär som flugor som dras till en bajskorv, har aldrig förstått mig på det fenomenet.
    Sedan fiser ju många luktfritt också, du har niog dragit i dig en hel del helt ovetandes, har du tagit skada av det?
    Jag bloggar om skönhetsvård :) my-luxurysoap.blogspot.com/
  • Neblina
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 01:31:12 följande:
    Låter perfa, rör man sig på sta´n och är fisnödig ska man gå in på en restaurang för att släppa sig!
    Ja är väl därför det kostar 5 kronor på varenda toalett nu för tiden, man tar betalt för fisar helt enkelt.
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 01:32:01 följande:
    Och affärer då om jag behöver fisa?
    Alltså folk förstorar ju upp fisar något otroligt. känner man att det luktar skit då dras alla dit, står och sniffar sedan klagar man på att det luktar. ungefär som flugor som dras till en bajskorv, har aldrig förstått mig på det fenomenet.
    Sedan fiser ju många luktfritt också, du har niog dragit i dig en hel del helt ovetandes, har du tagit skada av det?
    Har aldrig vart i nått köpcentrum eller likande som inte har toalett eller cafe.
    Skulle aldrig stå och sniffa på dina äckliga fisar
  • Neblina
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 01:33:31 följande:
    Smart affärsidé.
    Ja förutom doftsprayen som går åt, folk vägrar ju gå in på toaletter som luktar fis, så där rök dom pengarna.
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:34:14 följande:
    Har aldrig vart i nått köpcentrum eller likande som inte har toalett eller cafe.
    Skulle aldrig stå och sniffa på dina äckliga fisar
    Nej, mina pruttar vill jag helst dra i mig själv även om jag tvingas dela med mig titt som tätt av folk som dras til skitlukt för att sedan får klaga. detta har blivit ett landsproblem.
    i så fall ska staten betala oss för de kostnaderna för toalettbesöken, aldrig att jag betalar fem kronor för att gå in och dra en salut, aldrig.
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 01:35:46 följande:
    Nej, mina pruttar vill jag helst dra i mig själv även om jag tvingas dela med mig titt som tätt av folk som dras til skitlukt för att sedan får klaga. detta har blivit ett landsproblem.
    i så fall ska staten betala oss för de kostnaderna för toalettbesöken, aldrig att jag betalar fem kronor för att gå in och dra en salut, aldrig.
    då bör du inte få vistas bland folk
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:37:46 följande:
    då bör du inte få vistas bland folk
    Säger vem?
    Det är inte olagligt, jag kan inte ta hänsynt till folk som är pryda, jag värnar om min hälsa.
  • Jennie med ie
    Neblina skrev 2011-08-06 01:35:46 följande:
    Högkostnadsskydd på toalettbsök kanske? 10 betalda fisar, sen frikort!
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?