• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?
  • Anonym

haha ja har aldrig blivit så nödig, men ja hade en polare som va sådär hela tiden, typ va vi ut o åkte så skrek han att vi va tvugna att stanna, ja ba aha nu ska han pissa typ. hoppa han ut o satte sig o sket rakt upp o ner. haha fifan

• Jenilia

Anonym... Nu har jag svårt att tro att du är seriös. Men om du inte är ett troll... Får man fråga om du har andra "fobier" typ som att allt måste vara kliniskt rent?

• Anonym (haha)
    Anonym skrev 2011-08-06 11:09:53 följande:
    haha ja har aldrig blivit så nödig, men ja hade en polare som va sådär hela tiden, typ va vi ut o åkte så skrek han att vi va tvugna att stanna, ja ba aha nu ska han pissa typ. hoppa han ut o satte sig o sket rakt upp o ner. haha fifan
    Hahahaha! Låter nästan som mig xD
    Jag brukar få springa in i en skogsdunge när vi är på stranden, bredvid hockeyrinken när vi är på promenad osv ^^ 
  • Anonym

måste man så måste man, bättre än att göra på sig lixom, hehe:P

• Anonym (äckligt)
    Jenilia skrev 2011-08-06 11:15:49 följande:
    Anonym... Nu har jag svårt att tro att du är seriös. Men om du inte är ett troll... Får man fråga om du har andra "fobier" typ som att allt måste vara kliniskt rent?
    Nej och jag ser inte detta som en fobi...det är vanligt jävla hyfs..
  • Anonym (äckligt)
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 11:18:38 följande:
    Måste man gå på toa om man behöver rapa också?
    Nej
  • Anonym (äckligt)
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 11:58:33 följande:
    Jag ser det som normalt hyfs att inte uppehålla toaletterna för att fisa, när det finns de som verkligen behöver dem för att kissa eller bajsa.
    Det tar 3 sekunder att fisa
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?