• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:16:06 följande:
    Därför att det inte finns några möjligtheter att tvätta sig.
    Ja ett krav för att man ska kunna vistas bland andra människor är att man ska klara av att sköta sin hygien.
    Men det gör det väl, du hänvisar ju folk som måste fisa till toaletten då kan väl dom med inkontinens springa till toaletten också och byta. Sånt blir helt ohållbart, ska alla fisa, byta skydd, peta sig i näsan etc då lär folk som verkligen måste kissa bli stånde utanför toaletterna och kissa ner sig.
    Jag bloggar om skönhetsvård :) my-luxurysoap.blogspot.com/
  • Jennie med ie
    HäxanSurtant skrev 2011-08-06 01:19:12 följande:
    hehe du med, jag också, har våtservetter på toaletten också.
    *skakar tass* Våtservetter är en fin uppfinning och borde kunna ge Nobels fredpris. Både medicinpriset och fredspriset.
  • Neblina

Att hänvisa folk till toaletten för en oskyldig fis och man befinner sig på ställen där det inte finns toaletter, skulle innebära mer skadlig folkhälsa än om man får släppa fisarna fria. jag fes sägert 7 gånger på tivolit idag, var inte en ända som tuppa av eller äcklades. man kan släppa ljudlösa också.
    Vägrar stå med magknip.

• Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 01:19:24 följande:
    Men det gör det väl, du hänvisar ju folk som måste fisa till toaletten då kan väl dom med inkontinens springa till toaletten också och byta. Sånt blir helt ohållbart, ska alla fisa, byta skydd, peta sig i näsan etc då lär folk som verkligen måste kissa bli stånde utanför toaletterna och kissa ner sig.
    Finns det inte tillräckligt med toaletter får man väl fixa fler
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:21:59 följande:
    Finns det inte tillräckligt med toaletter får man väl fixa fler
    För att folk ska fisa? pengarna behövs nog på annat håll än att uppmuntra fis fobier
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 01:22:47 följande:
    För att folk ska fisa? pengarna behövs nog på annat håll än att uppmuntra fis fobier
    Ja om det finns behov. Dom flesta männsikor uppskattar inte att folk gpr runt och fiser
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:25:06 följande:
    Ja om det finns behov. Dom flesta männsikor uppskattar inte att folk gpr runt och fiser
    Nej och de flesta vill heller inte betala onödig skatt för självförvållande skador, bland annat skador i buk av folk som är över pryda och inte lyssnar på kroppens signaler
  • Neblina
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 01:25:42 följande:
    Särskilda fis-bås kanske räcker? Kostar inte så mycket. De pengarna kan säkert tas från vård och skola.
    tycker det räcker gott och väl med att man ställer sig i ett corner drar av en jävel sedan får folk välja om de vill gå in där eller inte.
    Folk har ju en tendens att sniffa extra mycket när det luktar skit och sedan beklaga sig över att det just luktar skit * skakar på huvet*
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 01:27:09 följande:
    Nej och de flesta vill heller inte betala onödig skatt för självförvållande skador, bland annat skador i buk av folk som är över pryda och inte lyssnar på kroppens signaler
    Toaletter behöver inte finsieras av skattemdel. Jag tänker på resturanger och likande.
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?