• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?
  • Anonym
    Fru T skrev 2011-08-05 19:48:48 följande:
    Vill bara fråga, ni som inte ens fiser i närheten av er partner. En människa fiser i genomsnitt 15 ggr/dag
    Springer ni in på toa eller i ett annar rum varje gång eller? 

verkar omständigt  
    Det mesta kommer nog på natten... :P Jag kan hålla mig hela dagen och få svinont i magen, men på natten och på toa brakar det loss xD

Fast nu är jag såpass bekväm med min sambo att jag kan fisa och hålla på inför honom. Måste vara jobbigt att inte kunna vara sig själv med den man ska leva med :) 
  • Anonym (äckligt)
    Anonym skrev 2011-08-05 21:23:05 följande:
    Det mesta kommer nog på natten... :P Jag kan hålla mig hela dagen och få svinont i magen, men på natten och på toa brakar det loss xD

Fast nu är jag såpass bekväm med min sambo att jag kan fisa och hålla på inför honom. Måste vara jobbigt att inte kunna vara sig själv med den man ska leva med :) 
    Det behöver inte handla om att vara otrygg med sin partner. Jag är lika noga med att gå toaletten oavsett om min sambo är hemma eller inte. Jag anser att fisar hör hemma på toaletten och ingen annanstans.
  • Anonym (stackars kille)

haha sen jag blev gravid har jag börjat få massa  gaser Skäms och min kille får stå ut ... ANONYM

• Anonym
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-05 21:28:18 följande:
    Det behöver inte handla om att vara otrygg med sin partner. Jag är lika noga med att gå toaletten oavsett om min sambo är hemma eller inte. Jag anser att fisar hör hemma på toaletten och ingen annanstans.
    Så du menar att om du ligger nerbäddad i soffan med en god bok och blir pruttnödig, så springer du in på toaletten och gör det - trots att du är ensam hemma?
    Du har problem tjejen... ^^ 
  • Anonym (äckligt)
    Anonym skrev 2011-08-05 22:38:28 följande:
    Så du menar att om du ligger nerbäddad i soffan med en god bok och blir pruttnödig, så springer du in på toaletten och gör det - trots att du är ensam hemma?
    Du har problem tjejen... ^^ 
    Ja det gör jag men jag upplever inte det som ett problem. Det är inte jobbigare än att springa och kissa om jag bli kissenödig.
  • Anonym (stackars kille)
    Anonym skrev 2011-08-05 22:38:28 följande:
    hahahahahaha hahha  
    hade jag gjort så,  så hade jag suttit på toaletten väldigt länge .. 
    det är inte mitt fel brukar jag säga, det är bebisen ;)

skit happeneds Skrattande 
  • Anonym
    Anonym (stackars kille) skrev 2011-08-05 22:48:30 följande:
    hahahahahaha hahha  
    hade jag gjort så,  så hade jag suttit på toaletten väldigt länge .. 
    det är inte mitt fel brukar jag säga, det är bebisen ;)

skit happeneds Skrattande 
    Haha ja och hade jag gjort så så hade vi fått pausa filmer/serier osv väääldigt ofta xD
  • Anonym

Finns väl inte en ända människa som inte fiser? Herregud va fan är problemet.

• Borttagen användare
    Fru T skrev 2011-08-05 19:48:48 följande:
    Vill bara fråga, ni som inte ens fiser i närheten av er partner. En människa fiser i genomsnitt 15 ggr/dag
    Springer ni in på toa eller i ett annar rum varje gång eller? 

verkar omständigt  
    men fiser man verkligen så mycket, tror inte det.. de flesta på nätterna säkert men då sover man ju och det kan man ju inte råför
  • silverhästen
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-04 23:22:31 följande:
    Om man fiser 20 gånger om dagen och skiter 3 tycker jag man ska gå till läkaren. Det låter inte normalt
    Behöver man inte alls, låter som en högst naturlig och bra tarmfunktion!
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?