• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?
  • Jennie med ie

Fiser? Japp. Avsiktligt också. Inte så att jag tvingar fram en fis bara för att fisa, men det är inte alltid jag håller tillbaka den även om jag skulle kunnat.

Bajsar? Inte om det inte är absolut tvunget vilket hittills inneburit: aldrig.

• Lenora
    Jag vill bara bidra med att jag fick världens värsta magsjuka på en semester med mannen då vi bara varit tillsammans ett par veckor.

Vi pratar Kryptosporidios...bokstavligen. 

Utan att behöva gå in på detaljer så visade det sig att min nya dejt faktiskt stod ut med den värsta magsjukan någonsin och han tog hand om mig exemplariskt. I jämförelse med en liten prutt inför varandra är det tusen gånger tyngre.
  • Lenora
    Jennie med ie skrev 2011-08-05 01:31:04 följande:
    Snabbgoogling säger att en genomsnittsperson fiser ca 15 gånger/dag. 20 är alltså inget extremt på nåt sätt.
    Oj, är det så mycket? Men många är kanske under natten eller vid själva toalettbesöket?

En hel del fisar kan man göra rätt diskret också, men spelar det verkligen någon stor roll om det råkar komma en riktig brakare någon enstaka gång då bara ens partner är närvarande? Inte för oss iallafall. Vi har varit igenom både förlossning och diverse sjukdomar som varit betydligt mer groteska än en liten fjärt. 
  • Anonym (fisen)

Men det är ju mer vanligt att tjejer tycker det är äckligt att fisa in public så att säga, än att killar gör det.
    Något som ingen av dessa tjejer som går runt och håller sig hela dagen inte vet är att vad händer när du ligger sked med din partner, somnar och slappnar av..? Jo just det...  du ligger och fiser ner din partners skrev. För det är ju så mycket bättre än att fisa inför varandra, hehe

• Anna Paulita

Fisa kan man ju göra av misstag ibland, men jag har aldrig bajsat eller kissat inför min man under våra 11 år och har inga planer på att göra det. Men det gäller ju inte bara honom, sist jag kissade ihop med någon var väl  i nian när man gick på toa i par.Faktum är att jag tycker inte ens om att gå in i badrummet när min man sitter och skiter eller att han gör det när jag sitter på toa.

Toalettbesök är fö rmig privata. 

• Lavish

fiser inte avsiktligt men anstränger mig inte särskilt för att låta bli. Skulle inte bajsa framför honom annat än i absoluta nödfall.

• Irina m

Jag önskar att jag kunde fjärta framför min partner. men inte han heller vågar släppa vind. det känns för jävligt. jag har alldeles för ofta ont i magen... :(

har aldrig haft sådant problem innan i mina andra förhållanden...

önskar att han kunde släppa en riktig jävla brakare nån gång! Jag sj har blivit alldeles för jäkla pryd för att kunna ta det första initiativet till en riktig fjärt...

• 3 barns mamma84

Jag både bajsar och fiser men ingen av oss bryr oss.
    Varför skulle det vara fel ?
    Vi har varit tillsammans i 10 år  

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • droppen25

Visst händer det.
    Vi söker inte precis upp varandra för att bajsa och fisa i varandras närvaro men vi springer inte och gömmer oss heller och vi låserr inte om oss på toaletten om det bara är vi hemma.

Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?