Bajsar och fiser du inför din partner?
Från tråden www.familjeliv.se/Forum-4-51/m60306222.html
Från tråden www.familjeliv.se/Forum-4-51/m60306222.html
Här fiser vi fritt inför varandra. Egentligen tycker jag inte att det är särskilt fräscht, men när sambon ändå gör det så ser jag ingen anledning till att jag ska anstränga mig för att "skona" honom... Bajsar gör vi ensamma med stängd dörr.
Jag pruttar ibland högt och ljudligt inför min partner i rent humorsyfte, men bajsa inför honom skulle jag absolut aldrig göra. Vi kissar inte inför varandra heller; dock kan den ena gå in och kissa medan den andra duschar och har duschdraperiet fördraget. Då skriker vi bara "HEMLIGT!" och så vet den som står i duschen att det inte är okej att titta ut på en stund.
Detta funkar bra för oss och handlar bara om respekt för varandras privatliv. Vi är inte speciellt pryda i övrigt och pratar öppet om tarmfunktioner, sex, mens osv. Vi vill bara inte visa upp oss/se den andre medan vi är på toa.
Fattar inte varför det ska anses så 'fint & avslappnat' att fisa inför sin partner. Det luktar ju fan prutt & låter fult? Det är ingenting som jag har lust att förpesta andras luftrum med. Jag har heller aldrig varit med någon man som har ränt runt & fjärtat. Bryr mig inte om någon skulle släppa sig, men att klämma ut fjärtar då man umgås med någon.. well, man gör ju som man vill men det känns inte jätterart. Fritt fram för andra men humorn & det vackra ser jag inte.
Jag undrar faktiskt varför det har blivit så tabu att prutta, det är ju en fullt naturlig sak som alla gör.
jag hade klasskompisar som blev i tutade att tjejjer pruttar inte, var man absolut tvungen att prutta så var det till att gå in på toaletten, sätta sig ned och hålla för med toapapper mot fisringen och försiktigt dra av.
tror tjejer har bettydligt svårare för att fisa än vad killar har, och jag har aldrig mött en kille som dött om jag dragit av en. Snarare garvat och tyckt det varit bekvämt att jag är jordnära och är naturlig.
Sedan kanske man inte drar av en brakare i nyllet vid oral sex.
Fiser ja. Bajsar nej.
Hos oss bajsar vi gladeligen med öppen dörr. Möjligtvis stänger jag dörren om jag är lite lös i magen för att undvika att skitdoften sprider sig till hela lägenheten.
Vill bara fråga, ni som inte ens fiser i närheten av er partner. En människa fiser i genomsnitt 15 ggr/dag
Springer ni in på toa eller i ett annar rum varje gång eller?
verkar omständigt