• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?
  • HäckHäxan

Röstade på alternativ nr 2, skulle aldrig göra det avsiktligt, but shit happens sometimes. Har dock varit en nr 3 person.

Kunde helt enkelt lämna rummet, gå på toa och fisa... Blev komiskt nog då anklagad för att ha den minsta blåsan, vilket är såååå fel, min blåsa är enorm typ

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:02:53 följande:
    Nähä vad gör du om du måste pissa då?
    Jo det leder till skada, det gör att anda människor blir äcklade
    Ja eftersom man inte får kissa offentligt så får jag ju hålla mig, där emot finns det ingen lag som säger
    att man inte får prutta. Finns värre gaser att oroa sig för, och nej att äcklas uppfyller inte kriterierna för skador.
    men är det äckligt att bajsa i skogen?
    Jag bloggar om skönhetsvård :) my-luxurysoap.blogspot.com/
  • Neblina
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 01:06:55 följande:
    Ja! Helt onödigt dessutom, självklart väljer man skogar med Baja-Maja-träd i.
    Ja eller hur, att jag inte tänkte på det .-D
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 01:05:38 följande:
    Ja eftersom man inte får kissa offentligt så får jag ju hålla mig, där emot finns det ingen lag som säger
    att man inte får prutta. Finns värre gaser att oroa sig för, och nej att äcklas uppfyller inte kriterierna för skador.
    men är det äckligt att bajsa i skogen?
    Nej kanske inte men det är jävligt repektlöst att springa runt och fisa överallt bara för att man är för lat för att gå på toa.
    Ja det vidrigt äckligt att skita i skogen
  • Neblina
    Anonym (äckligt) skrev 2011-08-06 01:08:58 följande:
    Nej kanske inte men det är jävligt repektlöst att springa runt och fisa överallt bara för att man är för lat för att gå på toa.
    Ja det vidrigt äckligt att skita i skogen
    varför är det vidrigt att skita i skogen som människa?
    Även vi människor är djur med precis samma behov. Aldrig att jag skulle försumma min hälsa och springa runt i skogen skitnödig eller samla på mig gaser tills jag hittar närmaste toalett.
    Eller menar du att vi människor ska ta sådan hänsyn att det påverkar våran hälsa?
    vad är nästa steg förbjuda äldre att inte röra sig bland folk för att de lider av inkontines och luktar urin.
  • HäckHäxan
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 01:06:55 följande:
    Ja! Helt onödigt dessutom, självklart väljer man skogar med Baja-Maja-träd i.
    Skrattande garvar ihjäl mig!
  • Anonym (äckligt)
    Neblina skrev 2011-08-06 01:12:31 följande:
    varför är det vidrigt att skita i skogen som människa?
    Även vi människor är djur med precis samma behov. Aldrig att jag skulle försumma min hälsa och springa runt i skogen skitnödig eller samla på mig gaser tills jag hittar närmaste toalett.
    Eller menar du att vi människor ska ta sådan hänsyn att det påverkar våran hälsa?
    vad är nästa steg förbjuda äldre att inte röra sig bland folk för att de lider av inkontines och luktar urin.
    Därför att det inte finns några möjligtheter att tvätta sig.
    Ja ett krav för att man ska kunna vistas bland andra människor är att man ska klara av att sköta sin hygien.
  • HäckHäxan
    Jennie med ie skrev 2011-08-06 01:17:44 följande:
    Bajs i brallan är höjden av hygien...

Fast jag, som kan hånas för att jag alltid har med mig våtservetter, skulle kanske visa tråden för en och annan
    hehe du med, jag också, har våtservetter på toaletten också.
Svar på tråden Bajsar och fiser du inför din partner?