Aprilbebis 2012
vicki 83 skrev 2012-01-03 11:52:04 följande:
ang det där med bilbarnstolar så var det en artikel om det i gt för ett tag sen och då stod de just de att barnet sitter säkrast i framsätet, om då airbagen är utkopplad såklart.Jag har alltid haft i framsätet, så nu har min 4 åring fått flytta bak till en framåtvänd så kommer lillen få sitta fram sen.
Har blivit så nojjig sista veckan, tycker det verkar som så många har jättemagar,själv tycker jag inte min är så stor, och har nu fått höra två gånger denna veckan att oj jag trodde du skulle vara större i v 24...!
Borde man bli orolig tro...
Jag har jättestor mage, MEN en tjej på mitt jobb som jobba på kontor såg jag inte ens var gravid förrän bara en månad innan hon skulle ha. Hon hade bara en fin liten bula. Hon hade liten mage med båda sina barn och de mår kalasbra.
/K

Har klippt mig hos henne enda sen hon börja. Jättego tjej som vet precis hur mitt hår fungerar och sen har hon bra minne så jag slipper komma ihåg vilka frisyrer och färger jag inte varit nöjd med.
Vill ju som inte köpa vagnen utan att titta på den heller (om de skulle skicka den).