Aprilbebis 2012
Ni som inte fått veta kön på ul hoppas ni inte varit på nus. :O Har fått veta där de senaste två graviditeterna och hoppas/kräver på att få veta nu åxå.
/K
Ni som inte fått veta kön på ul hoppas ni inte varit på nus. :O Har fått veta där de senaste två graviditeterna och hoppas/kräver på att få veta nu åxå.
/K
Var på mitt rul idag och allt såg bara bra ut. :) Blev +1dag på mig så nytt datum är 17april men blir runt den 6april pga k-snittet. :)
Vi har två grabbar på 7 och 3år och väntar en grabb. :P Trodde jag skulle bli besviken att det inte var en tjej men icke, håller tummarna för att det kanske blir en tjej då grabbarna får barn. ;) Sa åt karln att nu slänger jag alla kläder efter grabbarna som jag det minsta ogillar för annars får jag ju inte köpa massa nya fina kläder och vill inte att mina barn ska ha bara ärvda kläder. (Mkt pga att vi har råd att köpa nytt och jag gillar shopping, tråkigt att se samma kläder år ut och år in. :P) Vill påpekar att jag inte alls bryr mig hur andra gör, alla gör det som är bäst för dem och deras familj. Visst är det inget fel på kläderna alls så skänker jag dem till typ frälsningsarmen lr så.Orkar inte sälja, för mkt jobb med det.
Ikväll har jag gått som en kärring, ville så gärna bära upp äldsta pojken till sängen efter att han somnat i soffan nere men var tvungen att väcka en knäckt grabb och be honom gå själv. Är ju van att kunna göra vad jag vill, är surt då man är så svag. :( Jag gick typ på alla fyra uppför trappen, måste ha sett helt sjukt ut. haha
/K

Här är en länk om du inte hittar. (Om länken nu kmr fungera vill säga. :P)
http://www.scb.se/Pages/NameSearch____259432.aspx
/K
Eng namn hur uttalar ni Timotheus? Timooooootheus eller Timotheeeeeus? Jag uttalar det som i första.:) Vår första tanke var Hugo till pojken men väldigt många som heter det i vår närhet och dessutom alla (enigt mig) andra fina mer vanliga namn som jag gillar är upptagna.
Var hos läkaren idag och hon sjukskrev mig direkt 50% fram till 1/3 MEN hon trodde inte jag skulle kunna jobba så länge utan hon sa att jag var völkommen tillbaka om det blev ännu värre. Nu hänger det på fk att godkänna eller icke godkänna. :O Hur lång tid tar det för dem att besluta i sånna här frågor, läkaren skickade papperna elektroniskt till fk.
/K