• Karisma

Aprilbebis 2012

grästuva skrev 2011-12-11 20:53:44 följande:
    finns det bf lista, vet att vi pratat om det innan men minnet sviker
    den i trådstarten.. är den för denna tråd? 

Inte vår bf tråd, finns ingen ännu.

/K
  • Karisma

Hade tänkt skriva på facebook att jag är på smällen men vill skriva det på något uppfinningsrikt sätt så folk kanske inte fattar direkt. Några tips? :)

/K 

• Karisma
    grästuva skrev 2011-12-12 19:29:05 följande:
    Karisma du kan skriva det efter nästa BM kontroll, tex hjärtljud och sf mått

Lr ska jag skriva 21+5
    lr 21+5=5 (5 i familjen) lr är det för lätt att gissa sig till?

/K
  • Karisma
    grästuva skrev 2011-12-12 19:45:39 följande:
    Nja det beror hur trötta dom är som läser ditt status, är dom pigga och alerta fattar dom nog
    Jag som är förkylningsseg i huvudet fick tänka en stund  

Men vilken är bättre OM jag skriver så? Har inte bestämtmig ännu. Kan skriva 127dagar kvar åxå lr ngt sånt. :)

/K
  • Karisma
    grästuva skrev 2011-12-12 19:53:33 följande:
    Ja se där, inte ens att det var olika alternativ förstod jag med min sega skalle

21+5=5 är nog svårare att lista ut än 21+5 men så gissar jag ju ändå att du vill att folk ska förstå eller fråga så då hade jag valt 127 dagar kvar

127 dagar kvar 21+5=5.. kanske? 

Blir inte klok på mittt huvud, för många knasiga idéer.  :) "54.6% av totalt 280dagar avverkat" (fungerrar den?). Vill ju inte det ska bli för lätt och inte för svårt heller. Hmm svårt att bestämma mig vilken jag ska välja men tack för att du hjälper mig i mitt eget lilla virrvarr.

/K

• Karisma

Tog ung 4min för en tjej att gissa rätt på 54.6% av totalt 280 avverkat. Skrattande Hon har en flicka på 4mån så jag trodde hon skulle vara den som knäckte det. Tungan ute

/K

• Karisma

oj vad jag känner mig snurrig ang värdena ni prata om. Minns inga värden runt 20? Tror jag hade 113 blodvärde sist och att det var lågt så jag skulle behöva järn. Måste ju ha snurrat till allt hon prarat om.

/K

• Karisma

Jasså, tror inte jag kollat det ens, men min minne just nu är inte att lita på heller. Men ska dit idag får hålla extra koll på vad hon säger och gör. Tungan ute

/K

• Karisma
    grästuva skrev 2011-12-13 11:17:35 följande:
    Har du lämnat blodprov från armen så har även BM kollat dina depåer. Om du är osäker så fråga henne

Hoppas det går bra hos BM idag karisma {#emotions_dlg.flower} 

Frågade bm idag och hon sa att hon inte kollar det om det inte är så att blodvärdet är lågt. Jag hade ökat från 113-119 så jag slipper järntabletter. :)

Idag tog hon mer blod från armen på mig och karln skulle åxå vara tvungen att lämna blod då jag är 0rh-.Har jag aldrig varit med om förut, men kanske hittade de ngt konstigt på första blodprovet. Bm hade eg ingen aning, hon fick som ingen info varför bara att min karl skulle kolla sitt blod.

Hjärtljuden låg på 144 och nästa besök hos bm är 17Jan. :)   Viktuppgång 5kg, börja med att gå ner 5kg men har gått upp dem nu.  Hoppas på att stanna på max 12kg+

/K   
  • Karisma

Mina cravings är salladsbuffén på ICA! Förvånad Skulle gärna köpa den varje dag med vitlöksdressing åxå förståss. :P MEN blir ju svindyrt i längden. Köpte idag och kommer köpa imorgon men sen blir det inget förrän tidigast nästa vecka. :)

/K

Svar på tråden Aprilbebis 2012