Hemlighet skrev 2012-01-18 10:48:31 följande:
Sitter med pappren till fk om graviditetspenningen och funderar på om man skall skriva mer än dom där få raderna som finns för att skriva i hur min arbetsdag ser ut.
Jobbar inom vården så det är ju rätt mycket man gör. Men jag har skrivit det väsentliga tror jag, tunga förflyttningar, våld kan förekomma mm mm.
Måste dom ha mer utförligt tro??
Jag har alltid skrivit bilagor på hur min arbetsdag ser ut och har fått igenom alla 3 ansökningar. De två senaste skrev jag två A4 papper, dataskrivna. Bara så de inte skulle ha nga frågor alls ang vad jag gör på dagarna. Mins inte hur mkt jag skrev då jag jobbade inom hemtjänsten men skrev en bilaga även då. Jag skrev mkt på en gång för att det inte skulle finnas nga frågor från fk som skulle göra att allt drog ut på tiden mer.
Jag skickade in: ansökan, papper om omplacering från chefen, hennes bilaga på vad jag gör på dagarna (bara i stort), papper om lönen från lönekontoret, moderskapsinttyg, bilaga om min arbetsdag.
För mig tog det en vecka bara för dem att ta beslut denna gången. :) De andra har det tagit nga veckor.
/K