Aprilbebis 2012
/K
Åhhhh jag vill verkligen inte jobba idag, höften säger NEJ! Jaja testar väl iaf ser vad kroppen säger. :(
/K
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Sjukskrivningen har gått igenom.
Det står på mina sidor på fk att jag ska få pengar imorgon så bevisligen hade de nga slantar över till mig. 
/K
Just kommit hem från bm. Hade sf-mått på 27 är i v26+6 idag. Blodvärdet på 126 så det går bara uppåt helt utan järntabletter. Tackar!!! :P (128, 113, 119, 126)
Ska få tid på spec.mödravården när jag är runt v32 och även då få veta snittdag. :)
Tydligen måste jag ge blod varje gång jag är hos bm. (kmr inte ihåg vad testet heter) Både ja och min karl har tydligen ovanliga blodgrupper. De kollade hans blod efter förra besöket hos bm. Jag har 0 RH neg (undergrupp D- plus ngt mer) och han 0 RH pos (med massa undergrupper, c- C+ e-och E+) Visste det var en speciell karl jag hittat men att han skulle vara en speciell nolla hade jag ingen aning om. ;P
Känner nu att jag måste ge blod senare för att hjälpa dem som har samma blodgrupp med undergrupper som mig. Så jag finns i systemet om det akut skulle behövas blod.
/K