• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Malinmariatherese
    SmoochiePoo skrev 2011-08-10 17:36:16 följande:
    Hänger gärna med här! Plussade i förrgår och idag fick jag ett mycket starkare plus! 

Är det någon mer här inne som har ont i svanken? Inte molvärk utan mer som att man lyft något som varit tungt. Har haft så här i 3 dagar och kan inte minnas att jag lyft något...Obestämd Blir så orolig att det ska vara något fel..
    Jag har också ont i svanken precis som om jag lyft något. Visserligen jobbar jag på förskola med många lyft om dagen men detta känns annorlunda. Pratade med BM idag och hon sa att det var helt naturligt att få som växtvärk både i mage och rygg :)
  • SmoochiePoo
    Malinmariatherese skrev 2011-08-10 17:40:47 följande:
    Jag har också ont i svanken precis som om jag lyft något. Visserligen jobbar jag på förskola med många lyft om dagen men detta känns annorlunda. Pratade med BM idag och hon sa att det var helt naturligt att få som växtvärk både i mage och rygg :)
    Ah vad skönt att höra. Då ska jag försöka att inte oroa mig, man jämför ju så mycket med tidigare grav som slutade i ett mf, då hade jag tok ont i tuttarna men nu känner jag nada i dom är iofs än så länge bara på BIM-1 så det kommer väl hoppas jag Skrattande
  • våren12

hej hoppar gärna in här med. Plussade för några dagar sedan , känns så roligt .  skulle någon kunna skriva in mig på listan? våren 12(andra barnet 28 år) har bf 13 april. Tack så mycket.

• Tokstolla
    Smarkan skrev 2011-08-10 13:13:42 följande:
    Nu börjar vi bli rätt många här på tråden=) Vad roligt att så många plussat.
    Jag ringde barnmorskan för en vecka sen, Hon skulle då skicka hem informationsbrev om lite av varje. Har fortfarande inte kommit. En del här verkar ha fått tid nästan direkt hos bm, är det för att ni tidigare haft mf eller fungerar det så där ni bor? Jag ska på provtagning vecka 10 och vecka 12 inskrivning.
    Jag har redan gått upp lite i vikt och magen är uppsvullen och hård. Känner ni av något sådant?
    Jag har haft en stor blodpropp så jag går på specialMVC och det är ganska viktigt att jag får medicin snarast. 
    Jag mår faktiskt redan illa, trots att det är Bim-2... Å andra sidan så plussade jag också relativt tidigt, bim -5. Så jag antar att jag just nu har högre hgc än vad som brukar vara vanligt, men vad vet jag. 
  • Malinmariatherese
    Nalle  27/3 
    Monisen (andra barnet, 30 år) 

Nalle 1/4 
    Sahara 28 (första barnet 28 år) 

Nalle 6/4 
    Vilse på Vintergatan (första barnet, 32 år) 

Nalle 7/4 
    Samhain Sally (första barnet 29 år) 

Nalle 8/4 
    Sand84 (första barnet, 27år)

Nalle 9/4 
    pinkiepie (andra barnet, 33 år)
    emeilee (första barnet, 25år)
    Milljor (första barnet, 33 år)

Nalle 10/4
    Malinmariatherese (första barnet, 21 år)

Nalle 11/4 
    MissMollis (första barnet, 32 år) 

Nalle  13/4
    Våren12 (andra barnet, 28 år)

Nalle 14/4 
    Mauritius (andra barnet 34 år) 
    JohannaB (första barnet 28 år)

Nalle 17/4 
    Alexaa (första barnet, 26år) 

Nalle 18/4 
    Kiyona (första barnet, 32 år)

Nalle 20/4 
    Sockerbrallan (första barnet, 28 år) 
    Ninacrt (andra barnet, 30år)

Nalle 22/4 
    Myessence (första barnet, 21 år) 

Nalle 24/4 
    Angiiee (första barnet, 23 år)
  • myessence

Jag har oxå fått symptom väldigt tidigt, är på BIM -4 idag, (såg ett plus på BIM-6, men blev säker först igår) Jag mår illa men har samtidigt fått en väldig aptit, känner mig varm/febrig, trött, ont i ryggslutet samt mycket molande i magen. Kan ha räknat fel då jag plussat så tidigt men bara någon dag isf för jag har anv både cb-ältest och fertilitetsmonitor denna månad så vet ju nästan exakt när äl skedde. 

• NINACRT

Mina symtom börjar märkas lite mer, trötthet, värk i stort sett hela kroppen, dock inte samtidigt. Ont i ryggslutet/svanken. Lite svullna bröst.

• Anilo
    Malinmariatherese skrev 2011-08-10 18:43:48 följande:
    Nalle  27/3 
    Monisen (andra barnet, 30 år) 

Nalle 1/4 
    Sahara 28 (första barnet 28 år) 

Nalle 6/4 
    Vilse på Vintergatan (första barnet, 32 år) 

Nalle 7/4 
    Samhain Sally (första barnet 29 år)
    Anilo (första barnet, 28år)

Nalle 8/4 
    Sand84 (första barnet, 27år)

Nalle 9/4 
    pinkiepie (andra barnet, 33 år)
    emeilee (första barnet, 25år)
    Milljor (första barnet, 33 år)

Nalle 10/4
    Malinmariatherese (första barnet, 21 år)

Nalle 11/4 
    MissMollis (första barnet, 32 år) 

Nalle  13/4
    Våren12 (andra barnet, 28 år)

Nalle 14/4 
    Mauritius (andra barnet 34 år) 
    JohannaB (första barnet 28 år)

Nalle 17/4 
    Alexaa (första barnet, 26år) 

Nalle 18/4 
    Kiyona (första barnet, 32 år)

Nalle 20/4 
    Sockerbrallan (första barnet, 28 år) 
    Ninacrt (andra barnet, 30år)

Nalle 22/4 
    Myessence (första barnet, 21 år) 

Nalle 24/4 
    Angiiee (första barnet, 23 år)
    Jag hoppar med här!
    Det är vårat första barn, jag är 28 och mannen 29. Vi är beräknade till 7 April.

Är det någon mer från Västerås?
  • Malinmariatherese
    myessence skrev 2011-08-10 18:44:05 följande:
    Jag har oxå fått symptom väldigt tidigt, är på BIM -4 idag, (såg ett plus på BIM-6, men blev säker först igår) Jag mår illa men har samtidigt fått en väldig aptit, känner mig varm/febrig, trött, ont i ryggslutet samt mycket molande i magen. Kan ha räknat fel då jag plussat så tidigt men bara någon dag isf för jag har anv både cb-ältest och fertilitetsmonitor denna månad så vet ju nästan exakt när äl skedde. 
    Jag känner verkligen igen "mår illa men ändå stor aptit!.
    Jag har väldigt ont i magen, så varit lite orolig men pratade med BM i förmiddags och det verkade normalt. Ska på inskrivning om två veckor nu, spännande.

Jag började må illa när vi var i Turkiet för två veckor sedan (plussade i måndags, BIM + 5) Jag hade
    även humörsväningar i Turkiet och misstänkte lite vad som komma skulle men försökte inbilla mig att det var pga värmen jag mådde som jag mådde. Så tidiga symptom är nog vanligare än man tror
Svar på tråden Aprilbebis 2012