• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Milljor
    pinkiepie skrev 2011-08-11 08:30:48 följande:
    har prata med läkaren i går å kunde kanske inte betyda nått..
    men jag har blött hela tiden så jag testa mej i morse å de blev minus så enu ett mf för min del bläää

men lycka till ny tjejer
    Åh beklagar verkligen!!!! Massa styrkekramar till dig.
  • Milljor
    myessence skrev 2011-08-11 10:18:31 följande:
    Ni som nyligen plussat, när tänker ni ringa BM? jag tänkte ringa på måndag, då har jag iaf passerat BIM.
    Om jag inte får någon tid för tidigt vul kommer jag gå privat, det är både jag och sambon väldigt överens om.

Det är ingen idé att göra ett vul förens v6-7 va?
    JAg ringde ngn vecka efter jag hade plussat. Fick tid för vul nästa vecka där jag i 6+3....så då hoppas jag se ett litet hjärta som pickar!!!!!
  • Ellamy78

Hej tjejer!

Kan någon lägga till mig på BF-listan... Försökte kopiera den senaste som Anilo lagt till sig på, men kunde inte...

6 april
    Ellamy78 (andra barnet) 33 år

• Milljor
    Maximumtaste skrev 2011-08-11 10:24:24 följande:
    Glömde skriva att jag kommer vara i v 8 när vul görs.. De på kk tyckte det va bra att vänta tills dess så att man ser nått:) men jag får tid tidigare om jag skulle få ont..
    Ja ngn gång veka 7-8 ska man väl kunns se/höra en del. Bra att du fick tid för att kolla x har också haft det för två år sen och man kan ju tyvärr inte sluta oroa sig att det kan hända igen.
  • Milljor
    FrökenLG skrev 2011-08-11 10:27:42 följande:
    Hänger på den här tråden, har plussat ett par dagar i rad nu, så det är väl dags att börja fatta vad som händer Glad
    Har just nu BF 19 april om allt går som det ska!

Såg att det diskuterades symptom här i tråden och jag har inte speciellt många, men jag svettas som en galning, är lite lätt illamående mest hela tiden och till min makes stora glädje är mina bröst (som försvann helt när jag slutade med p-piller) jättestora!!
    Välkommen!

hahaha du är som jag efter 4 test har jag nog fattar att jag är gravid :) senast i morse hihi

Har inga speciella symtom lite ömma bröst bara, kul för dig och maken att brösten växer  (men mest för honom kanske hahaha)
  • FilipFisk
    myessence skrev 2011-08-11 10:18:31 följande:
    Ni som nyligen plussat, när tänker ni ringa BM? jag tänkte ringa på måndag, då har jag iaf passerat BIM.
    Om jag inte får någon tid för tidigt vul kommer jag gå privat, det är både jag och sambon väldigt överens om.

Det är ingen idé att göra ett vul förens v6-7 va?
    gör VUL 7+0 då har du full chans att se ett pickande hjärta, lite roligare då =)
  • Tokstolla
    Milljor skrev 2011-08-11 11:01:05 följande:
    Välkommen!

hahaha du är som jag efter 4 test har jag nog fattar att jag är gravid :) senast i morse hihi

Har inga speciella symtom lite ömma bröst bara, kul för dig och maken att brösten växer  (men mest för honom kanske hahaha)
    =) Jag har gjort tre och ska göra ett till  
    Mest för att de var så extremt svaga (såg ut som spökstreck men jag fick också nidblödning så jag tror de är positiva)  men jag är ju trots allt bara i bim -1 idag så ett till vill jag allt göra
  • Maximumtaste

Milljor:
    ja det känns skönt att de är snabba på att ge vul tid.. De kollar ju en extra noga efter man har haft x.. Hehe jag testade mig också imorse.. Har typ 15 tester från testlagret kvar och jag kommer säkert testa några dagar till;D.. Det här är våran sista graviditet om allt går vägen så får suga i mig lyckan från varje test nu:)

Kan nån lägga till mig i listan också?:)
    Bf 16e april, 24 år, andra barnet

• Sand84

Jag känner mig så fjollig.
    Skulle ringa mvc och boka tid för inskrivning. Då plötsligt fick jag för mig att jag säkert inbillat mig(trots kraftiga symptom och ett plus på testet).
    Jag har läst så mycket om spökstreck osv så jag gick ner till apoteket och köpte ett digitalt test.
    Nu sitter jag och väntar på att bli kissnödig Tungan ute

Svar på tråden Aprilbebis 2012