• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Milljor
    Tokstolla skrev 2011-08-11 11:16:40 följande:
    =) Jag har gjort tre och ska göra ett till  
    Mest för att de var så extremt svaga (såg ut som spökstreck men jag fick också nidblödning så jag tror de är positiva)  men jag är ju trots allt bara i bim -1 idag så ett till vill jag allt göra
    Dyrt med många test men kul och det stillar oron för stunden iaf :) Härligt med ett plus på bim -1...dåkommer det bara bli starkare. HAr du provat CB digital? kul med veckoindikatorn tycker jag. Grattis till plusset också!
  • Milljor
    Maximumtaste skrev 2011-08-11 11:19:51 följande:
    Milljor:
    ja det känns skönt att de är snabba på att ge vul tid.. De kollar ju en extra noga efter man har haft x.. Hehe jag testade mig också imorse.. Har typ 15 tester från testlagret kvar och jag kommer säkert testa några dagar till;D.. Det här är våran sista graviditet om allt går vägen så får suga i mig lyckan från varje test nu:)

Kan nån lägga till mig i listan också?:)
    Bf 16e april, 24 år, andra barnet
    Ja det är ju fördelan när man har haft x att man får komma på tidigt vul, måste ju se det positiva i det :)
    ska nog testa några ggr till innan mitt vul 19/8 :)

Du skriver sista graviditet? har ni barn sen inna eller hur menar du om jag får fråga......
  • Maximumtaste

Milljor:
    japp, har en son på snart 7 år och vi har bestämt att det räcker med två barn:) så jag passar på att njuta nu och hoppas att den vill stanna kvar:) har du fler barn?:)

• NINACRT

Sand84, =) jag kommer nog göra likadant! digitalt etst, får man se veckor då?

• Sand84

Man kan se om man är i vecka 3-4, 4-5, eller längre än så. :)
    Känns som att det är mer bekräftat när det står "gravid" än när det "bara" är ett plus.

• minime92

Hejsan! Om allt går som det ska så ska jag också få en liten april bebis Glad Har ännu inte riktigt smält de och förstått att jag faktiskt fick ett positivt graviditetes test hos läkaren den 9 juli!

Och som jag har förstått är jag tidigt gravid, typ 4+6 eller något sådant :)  Känns helt overkligt! Första månaden jag testade med BDG och vips så var jag gravid oplanerat dessutom, och då hade jag en menscykel på 89 dagar månaden innan Skrattande

• Tokstolla
    Milljor skrev 2011-08-11 11:29:15 följande:
    Dyrt med många test men kul och det stillar oron för stunden iaf :) Härligt med ett plus på bim -1...dåkommer det bara bli starkare. HAr du provat CB digital? kul med veckoindikatorn tycker jag. Grattis till plusset också!
    Asså jag plussade på bim-5 så imorgon tar jag ett nytt test =)
    Tack! 
  • Milljor
    Maximumtaste skrev 2011-08-11 11:33:53 följande:
    Milljor:
    japp, har en son på snart 7 år och vi har bestämt att det räcker med två barn:) så jag passar på att njuta nu och hoppas att den vill stanna kvar:) har du fler barn?:)
    Jaha en liten kanske stor nu på 7 år :) Du kan jag tänka mig att allt känn som nytt igen var ju etttag sen du var gravid då, spännande!!!!! JA njut det tänker jag göra så mkt jag kan.

JAg har inga barn sen innan. Fick ett X för två år sen ocn nu i juli ett MF så tredje gången gillt nu :) Nu fasen ska det ta sig det är liksom vår tut nu har jag bestämt!!!! :) Det känns anorlunda i kroppen den här gången plus att alla tester visar starkt och CB digital Gravid 3+ så det känns fantastiskt.
  • Maximumtaste

Milljor: ja det känns som första gången igen nu eftersom det va så längesen:) glömt bort hur allt känns typ.. Det känns annorlunda för mig med denna gång mot vad det gjorde vid xet.. Nu fick jag jättestarkt streck på bimdagen.. Ännu starkare idag:) vid xet så va testen svaga en vecka efter bim.. Dem blev aldrig riktigt starka plus att jag kände mig inte gravid.. Nu känns det mer på riktigt:)

Svar på tråden Aprilbebis 2012