• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Simpan

Hej! Kikar också in här och lägger i favoriter! Väntar en liten den 2 april om allt går som det ska :) Har två pojkar sen tidigare!
    Jag mår JÄTTEilla, som vid tidigare graviditeter :/ Men det sägs ju vara positivt att må illa! Bara att härda ut!

• pinkiepie

har prata med läkaren i går å kunde kanske inte betyda nått..
    men jag har blött hela tiden så jag testa mej i morse å de blev minus så enu ett mf för min del bläää

men lycka till ny tjejer

• Tokstolla
    pinkiepie skrev 2011-08-11 08:30:48 följande:
    har prata med läkaren i går å kunde kanske inte betyda nått..
    men jag har blött hela tiden så jag testa mej i morse å de blev minus så enu ett mf för min del bläää

men lycka till ny tjejer
    =( 
    hoppas det tar sig bättre snart!  
  • myessence

Ni som nyligen plussat, när tänker ni ringa BM? jag tänkte ringa på måndag, då har jag iaf passerat BIM.
    Om jag inte får någon tid för tidigt vul kommer jag gå privat, det är både jag och sambon väldigt överens om.

Det är ingen idé att göra ett vul förens v6-7 va?

• Maximumtaste

Myessence:
    Jag hat bokat vul idag.. Ska in i början av september.. Har haft x för två månader sen så vill veta att det sitter rätt nu:) sen efter det tänkte jag ringa till bm:).. Jag hade bim igår..

• Maximumtaste

Glömde skriva att jag kommer vara i v 8 när vul görs.. De på kk tyckte det va bra att vänta tills dess så att man ser nått:) men jag får tid tidigare om jag skulle få ont..

• FrökenLG

Hänger på den här tråden, har plussat ett par dagar i rad nu, så det är väl dags att börja fatta vad som händer Glad
    Har just nu BF 19 april om allt går som det ska!

Såg att det diskuterades symptom här i tråden och jag har inte speciellt många, men jag svettas som en galning, är lite lätt illamående mest hela tiden och till min makes stora glädje är mina bröst (som försvann helt när jag slutade med p-piller) jättestora!!

Svar på tråden Aprilbebis 2012