SE3 skrev 2012-01-13 10:57:52 följande:
LillWilden, Jag ar inskriven pa Lewisham Hospital, har ingen erfarenhet av det sjukhuset eller vet nan som fott dar sa far hoppas det ar bra. Vi ar inte pa samma?! Vilket tillhor du? Hade vart skoj med nan i narheten. NCT-kursen jag sag ar i Greenwich, har inte anmalt mig till nan annu far se hur det blir. Den lilla ar beraknad till 6e maj.
Vi fick ocksa betala for vara scanbilder. Tycker bilden fran forsta scannen var bast da man kan se hela knytet dar inne. Andra gangen blev det en narbild pa huvudet i profil
Tank att det ar fredag igen! En vecka narmare tills bebisen kommer!!
Går du också in i nya veckor på fredagar? Det gör jag, påbörjar vecka 21 idag :)
Jag ska förmodligen föda på St Thomas hospital. Tycker det verkar bra, förutom just det att det bara finns två birthing pools, men det verkar ju vara standard.
Den NTC-kursen jag ska på är för områdena Dulwich, Streatham och Brixton, tyvärr inte samma som din. Håller med om att första UL-bilderna var bäst, hade också en liten småkonstig närbild de som vi fick förra veckan, hihi.
Vore kul att veta mer om er allihopa! Hur gamla ni är, hur länge ni bott i London, var er partner kommer ifrån osv. Känns som vi har blivit ett litet gäng här, riktigt kul!