• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Binary

Saknar bara en för att samla de fagraste damerna på FL här inne ju, men hon sitter i soffan och har somnat :-P

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-28 18:33:52 följande:

Gullo! Jag blir väl alltid vän med alla som är trevliga?

(när jag har tid och ork att hänga vid datorn dvs...Obestämd)

Haha ja såklart
    Tycker det är så härligt med en tråd där folk inte bara bråkar haha...det är liksom vad man är van vid. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-28 18:34:32 följande:
    Strohandlat färdigt nu NG? Hur gick det med den där ansiktskrämen du skulle köpa föresten?

Jaaa nu har jag handlat klart, tog några timmar och min plånbok blev märkbart tunnare. Men jag är nöjd och utsvulten, så jag lagar lite mat.
    Ansiktskrämen, det slutade med att jag köpte en på Apoteket haha... 
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 18:41:25 följande:

Haha ja såklart
    Tycker det är så härligt med en tråd där folk inte bara bråkar haha...det är liksom vad man är van vid. 

Jag har inget behov alls av att bråka med folk jag inte känner. Det finnsi nte tillräckligt med energi i mitt liv för att bli upprörd över sådant som inte rör mig. '

Jag vill ha kärlek och uppskattning!   Hahaha! (Och förstås även ge detsamma till andra!)
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 18:42:41 följande:

Jaaa nu har jag handlat klart, tog några timmar och min plånbok blev märkbart tunnare. Men jag är nöjd och utsvulten, så jag lagar lite mat.
    Mm, det brukar ju tyvärr blir så att plånboken blir lite tunnare elelr att kortet blir lite mer slitet kanske... Lagar du något gott? Apoteket har ju hur mycket som helst och i olika prisklasser, hoppas du blir nöjd!
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 17:06:36 följande:
    hehe vet inte, ryktesvägen säger att min pappa har 14 avkommor men vi är bara 4 som står på honom. Så om din pappa är en skum bulgar-turk med vanan att skita i sina avkommor så kan det ju vara möjligt.
    Nej, min pappa var nog också en kvinnotjusare och jag har väl hört rykten om att han har haft sina "felsteg'" med en och annan men nej, han sket inte i oss. Han är den bästa jag har i mitt liv. Den som gett mig stöd och vägledning i mitt liv.
    Tycker bara att många saker som du skriver om dig själv passar in på mitt liv och hur jag känner inför olika saker.
    Har själv varit utsatt för sexuellövergrepp som 10åring och det tog väldigt långt tid att lägga ifrån mig offerkappan som du säger. Jag bar på min hat ända fram till förra året när jag besökte stället där allt hände för första gången efter mer än 20år. Det var tufft. Det var det verkligen.
    Jag vet också att jag inte klarar av killar med riktig mörka ögon pågrund av killarna som gjorde övergreppet. Jag kommer nog aldrig glömma det men jag har accepterat det och kommer aldrig låta det påverka mitt liv.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 18:43:39 följande:
    Yes - de vackraste kvinnorna och de finaste männen skulle jag vilja påstå.

Aynrand var är du? 
    hej...
    här är jag
    här finns definitivt de vackraste kvinnorna..................!!!
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-28 18:48:01 följande:

Jag har inget behov alls av att bråka med folk jag inte känner. Det finnsi nte tillräckligt med energi i mitt liv för att bli upprörd över sådant som inte rör mig. '

Jag vill ha kärlek och uppskattning!   Hahaha! (Och förstås även ge detsamma till andra!)
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 18:42:41 följande:

Mm, det brukar ju tyvärr blir så att plånboken blir lite tunnare elelr att kortet blir lite mer slitet kanske... Lagar du något gott? Apoteket har ju hur mycket som helst och i olika prisklasser, hoppas du blir nöjd!

Moussaka. Gott!
    Ja, apoteket har helt ok krämer och massor att välja bland. Köpte enganska liten tub, ska nog köpa en till i veckan
    En kvinna kan aldrig ha för många krämer.  
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 19:00:33 följande:

...Och de finaste männen ju... 
    Tack.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Trash-tråden